خانه » اخبار و رویدادها » جشنواره تئاتر ورامین با ‌۴۲ اثر برگزار می‌شود

جشنواره تئاتر ورامین با ‌۴۲ اثر برگزار می‌شود

جشنواره تئاتر شهرستان ورامین با ۴۲ اثر ۲۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، امیرحسین شفیعی  در ارتباط با جشنواره تئاتر شهرستان ورامین گفت: این جشنواره با ۴۲ اثر ۲۱ بهمن‌ماه سال‌جاری گشایش می‌یابد.

دبیر دهمین جشنواره تئاتر شهرستان ورامین با اشاره به قدمت جشنواره تئاتر ورامین عنوان کرد: جشنواره تئاتر ورامین از باسابقه‌ترین همایش‌های فرهنگی ایران است.

وی ادامه داد: این جشنواره در سطح گسترده‌ای از شهرستان ورامین و با حضور گروه‌هایی از شهرری، سمنان، کاشان و اصفهان برگزار می‌شود.

شفیعی با اشاره به راهیابی ۴۲ اثر هنرمندان به این جشنواره عنوان کرد: این آثار نمایشی در قالب دانش‌آموزی، صحنه‌ای، هنرجویی و خیابانی اجرا می‌شود و از این تعداد ۱۳ اثر در بخش هنرجویی و ۲۹ اثر در بخش مسابقه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دبیر دهمین جشنواره تئاتر شهرستان ورامین در پایان از وقفه شش ساله این جشنواره خبر داد و گفت: جشنواره تئاتر شهرستان ورامین به دلیل کمبود بودجه و سالن مجهز، کوچ هنرمندان تئاتر به تهران به لحاظ فراهم نبودن امکانات و تجهیزات نسبی شش سال متوقف شده بود که در سال‌جاری با پیگیری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و همت هنرمندان تئاتر ورامین بار دیگر راه‌اندازی شده است.

این گزارش حاکی است، جشنواره تئاتر ورامین از روز ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری در سالن فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین افتتاح و ۳۰ بهمن‌ماه مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.