خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین:خدمات دولت چهره این شهرستان را دگرگون کرده است

فرماندار ورامین:خدمات دولت چهره این شهرستان را دگرگون کرده است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا: محسن منصوری روز یکشنبه در همایش شهرداران استان تهران که در فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت:خدمات دولت های نهم و دهم در بخش های شهری و روستایی این شهرستان باعث شده تا مردم طعم خوش خدمت را بچشند.

وی تصریح کرد:یکی از این خدمات،احداث بیش از ۲۰ هزار واحد مسکن مهر است که به زودی به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان ورامین گفت:در ابتدای سال۸۴ سرانه فضای ورزشی این شهرستان تنها پنج و نیم سانتیمتر مترمربع بود که با اجرای مصوبات سفرهای استانی هیأت دولت به ۱۸ سانتیمتر افزایش یافته است .

وی اظهار کرد: اجرای طرح های مربوط به آب نظیر تصفیه خانه جنوب تهران باعث تحول چشمگیری در حوزه کشاورزی شهرستان ورامین شده به طوری که هم اکنون پنج مترمکعب آب از تصفیه خانه جنوب تهران به سمت دشت ورامین سرازیر می شود که این میزان که تا ۸ متر مکعب افزایش خواهد یافت .

منصوری همچنین از بهره برداری از سد ماملو به عنوان یکی دیگر از پروژه های مهم دولت یاد کرد و افزود : بهره برداری از این سد که ظرفیت ذخیره سازی ۲۵۰ میلیون متر مکعب آب را دارد می تواند ضمن برطرف کردن نیاز آب شرب مورد نیاز تهران ، ورامین و قرچک ، بخش عمده ای از نیاز آبی کشاورزی دشت ورامین را برطرف کند.

وی ادامه داد تبدیل جاده تهران – ورامین که درگذشته حوادث زیادی در آن رخ می داد به جاده ای امن و استاندارد یکی دیگر از خدمات دولت به این شهرستان است .

فرماندار ورامین اظهار داشت: خدمات دولت های نهم و دهم باعث شده تا تمامی روستاهای شهرستان ورامین از نعمت گاز شهری برخوردار شوند و ورامین را به یکی از شهرستان های سبز کشور تبدیل کند.

وی افزود:در سه سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در روستاهای ورامین هزینه شده است .

وی با اشاره به اجرای طرح های حوزه شهرداری های شهرستان ورامین گفت : طی یک سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد ریال دراین حوزه هزینه شده است .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.