خانه » اخبار و رویدادها » مراسم میثاق با شهید مسعود میرزایی در ورامین برگزار شد

مراسم میثاق با شهید مسعود میرزایی در ورامین برگزار شد

مراسم میثاق با شهدا در بیت شهید والا مقام مسعود میرزایی از شهدای ۱۰ دی ماه ۵۷ شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، این مراسم با حضور حضرت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین، جمعی از مسئولان ادارات و نهادها و گروهی از مردم شهرستان ورامین، شامگاه جمعه در بیت شهید والامقام مسعود میرزایی از شهدای ۱۰ دی ۵۷ برگزار شد.

آیت الله محمودی در این مراسم که به همت ستاد نماز جمعه ورامین هر هفته به‌ مناسبت زنده نگاهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی با عنوان میثاق با شهدا، در بیوت شهدای شهرستان ورامین برگزار می شود، گفت: مردم ورامین در ۱۰دی ماه نشان دادند حاضرند برای دفاع از ولایت و آرمان ها خون خود را نثار کنند.

وی افزود: شکنجه های رژیم بسیار طاقت فرسا بود و جو خفقان بر شهرستان حاکم بود لکن این موارد سبب نشد مردم حتی یک لحظه در پیمودن راه حق و حقیقت دچار لغزش و یا حتی تردید شوند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان اینکه “امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون خون های پاک این شهدا می باشد” تأکید کرد: این شهدا خون خود را نثار کردند تا انقلاب اسلامی شکل گیرد و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی پایه ریزی شود.

گفتنی است، در ۱۰دی ‌ماه ۱۳۵۷تعدادی از جوانان ورامین از جمله شهیدان شیرازی، میرزایی، کریمی، گلعباسی و سهم دینی به دست مزدوران رژیم شاه به شهادت رسیدند و عده ای نیز مجروح شدند و این روز به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ این دیار ثبت گردید و هرساله به همین مناسبت از خانواده‌ های شهدا تجلیل می‌ شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.