خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: کلیه مدارس و ادارات شهرستان ورامین شنبه تعطیل شدند

فرماندار ورامین: کلیه مدارس و ادارات شهرستان ورامین شنبه تعطیل شدند

فرماندار شهرستان ورامین از تعطیلی کلیه مدارس و ادارات این شهرستان در روز شنبه خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، محسن منصوری  اظهار داشت: بر اساس مصوبه جلسه کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران شنبه ۱۶دی ۹۱ کلیه مدارس و ادارات شهرستان ورامین تعطیل است.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: کلیه تمرینات ورزشی و مسابقات ورزشی شهرستان ورامین نیز از روز جمعه تا دوشنبه ۱۸ دی لغو شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کلیه مراکز آموزش عالی، دانشگاهها،نهادها و موسسات دولتی و عمومی و بانک‌ها در روز شنبه ۱۶ دی ۹۱ تعطیل است.

منصوری بیان داشت: بانک‌ها موظف هستند، نسبت به ایجاد شعب کشیک در روز شنبه اقدام کنند، کلیه مراکز درمانی، اورژانس و آتش نشانی فعال و دایر خواهند بود.

فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: به‌علت تعطیلی روز شنبه تهران، امتحان دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان در این روز به پایان دوره امتحانات موکول می شود و به عنوان آخرین امتحان برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین در پایان از برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی امتحانات روز شنبه دانش‌آموزان بدون هیچ‌گونه مشکلی در مدارس خبر داد و تصریح کرد: اگر مشاهده شود یا خانواده‌ها گزارش کنند که یک مرکز آموزشی روزهای تعطیل شده، کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند نمره منفی می‌گیرد و با آن برخورد می‌شود و امتحانات روز شنبه ۱۶ دی به آخرین امتحان این دوره ۲۵ یا ۲۶ دی منتقل می‌شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.