خانه » اخبار و رویدادها » حجت‌الاسلام محمودی: ورزشکاران در فتنه حامی ولایت بودند

حجت‌الاسلام محمودی: ورزشکاران در فتنه حامی ولایت بودند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: ورزشکاران در فتنه حامی ولایت بودند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، همزمان با ایام بصیرت و گرامیداشت ۹ و ۱۰ دی ماه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در جمع بازیکنان تیم ملی نوجوانان کشورمان و تیم منتخب بزرگسالان باشگاه‌های ورامین حماسه بزرگ ۹ دی را معجزه‌ای الهی دانست و گفت: در ۹ دی مردم نشان دادند بین آنها و ولایت فاصله‌ای ایجاد نخواهد شد.

وی ضمن تقدیر از حک شدن نام پر افتخار شهدای ۱۰ دی ۵۷ بر سینه بازیکنان تیم منتخب ورامین اظهار داشت: فرهنگ انقلابی مهم‌ترین شاخصه مردم این دیار است و این فرهنگ خود را در تمام عرصه‌های انقلاب نشان داده و خواهد داد و یکی از این عرصه‌ها ۱۰ دی ۵۷ بود که جوانان این منطقه با شجاعت در برابر رژیم پهلوی ایستاده و فریاد «مرگ بر شاه» سر دادند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن همواره سعی کرده است در اقشار گوناگون کشور بذر نفاق و دوری از اصول و ارزش‌ها بیافکند تصریح کرد: یکی از این اقشار تاثیرگذار ورزشکاران هستند، دشمنان سعی کردند در فتنه میان ورزشکاران و انقلاب اسلامی جدایی بیاندازند و از آن در جهت اهداف شوم خود بهره برند اما ورزشکاران در فتنه همواره حامی ولایت و ارزش‌ها بودند.

محسن منصوری فرماندار، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی، حسن فرجی رییس شورای اسلامی و محسن حسینی و تعدادی از مسئولان ورامین نیز تماشاچیان ویژه این مسابقه دوستانه بودند.

گفتنی است دیدار دوستانه دو تیم منتخب ورامین و تیم ملی نوجوانان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.