خانه » اخبار و رویدادها » مولف:کمک یک میلیارد ریالی مردم ورامین برای بازسازی عتبات عالیات

مولف:کمک یک میلیارد ریالی مردم ورامین برای بازسازی عتبات عالیات

مسئول روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر ورامین از کمک بیش از یک میلیارد ریال کمک مردم این شهر به بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، حسین مؤلف صبح چهارشنبه در یک نشست خبری، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۹ ماهه اول سال ۹۱ ستاد بازسازی عتبات عالیات ورامین گفت: ورامین در سال ۹۰ و ۸۸ رتبه اول در بازسازی عتبات عالیات در استان را کسب کرده است.

وی افزود: کمکهای مردم ورامین در ۹ ماه ابتدای سال توسط امام جمعه و نماینده ولی فقیه به ستاد بازسازی عتبات عالیات عراق ارسال شد که عبارت است از پنج عدد سکه بهار آزادی به ارزش حدوداً ۶۵ میلیون ریال، حدود ۱۷۸ گرم طلا به مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال، یک تخته فرش دست بافت ورامین به ارزش ریالی ۲۰ میلیون ریال، اعزام ۲۴ نفر نیروی متخصص و کارگر به عتبات عالیات عراق و ارسال مبلغ نقدی معادل ۵۸۰ میلیون ریال که توسط مردم شهیدپرور ورامین اهدا شده است.

۶۲۰ میلیون ریال وجه نقد دیگر آماده ارسال است

مؤلف عنوان داشت: مبلغ ۶۲۰ میلیون ریال وجه نقد دیگر نیز جمع آوری شده و آماده ارسال است؛ تهیه و توزیع یکهزار بنر مخصوص شماره حساب و جمع آوری هدایای مردم در سطح شهر ورامین، ادارات و مساجد اماکن صنفی و نصب تبلیغات در شهر، تهیه و توزیع بروشور و پوستر در نماز جمعه و مساجد، اعلام کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم در نشریه ها و خبرگزاریها و سایتهای اینترنتی نیز از اقدامات تبلیغی و اطلاع رسانی این ستاد بوده است.

وی توفیق خدمت گذاری به عتبات عالیات را مورد اشاره قرار داده و اضافه کرد: افتخار تمامی افراد خادم در ستاد نوکری اهل بیت(ع)است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.