خانه » اخبار و رویدادها » کارخانه: امیدواری تکواندوی ورامین برای حضور در مسابقات آسیایی

کارخانه: امیدواری تکواندوی ورامین برای حضور در مسابقات آسیایی

شهردار ورامین از اعزام تیم تکواندو به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، رضا کارخانه بعد از کسب موفقیت‌های پی‌درپی تیم تکواندو شهرداری در لیگ برتر و تورنمنت بین‌المللی فجر  اظهار داشت: در صورت آمادگی تیم تکواندو شهرداری ورامین و وجود شرایط لازم، در نظر داریم برای ارتقاء ورزش منطقه و حتی کشور و نام آوری ورامین تیمی که تحت پوشش این مجموعه باشد را به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که در سال ۲۰۱۳ برگزار خواهد شد اعزام کنیم.

شهردار ورامین گفت: تاکنون تیم توانسته طی چهار هفته بدون باخت و یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبا رده دوم جدول را به خود اختصاص دهد و این در شرایطی است که تیم تنها چند هفته مانده به لیگ برتر شکل گرفته است.

این مقام مسئول اذعان داشت: ایستادن بر بلندترین سکوی قدیمی‌ترین تورنمنت بین‌المللی آسیا نشان از درایت کادر فنی و بازیکنانی دارد که توانسته‌اند در نخستین حضور به این مهم دست یابند.

شهردار ورامین ادامه داد: با حضور دلسوزان ورزش تکواندو و به کارگیری مربیان باتجربه و کاربلد همچون خانلرخانی و غلامزاده و استفاده از تجربیات استاد میر به‌عنوان سرپرست و تلاش‌های تورج تیمورزاده بعنوان مدیرعامل تیم، می‌توان به آینده روشن این ورزش در کشور و حتی آسیا امیدوار بود.

کارخانه عنوان کرد: ورامین با قدرت‌نمایی در تورنمنت بین‌المللی فجر همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده و قطع به یقین مجموعه شورا و شهرداری نیز تمام همت خود را برای پیشرفت ورزش به کار خواهد بست.

این مسئول افزود: حتی این آمادگی را داریم تا تیم را برای کسب تجربه و آمادگی به اردو و تورنمنت‌های بین‌المللی اعزام کنیم.

شهردار ورامین در پایان تصریح کرد: از جمله اهداف شهرداری کمک به ارتقاء ورزش می‌باشد که تا این لحظه توانسته‌ایم دین خود را به مردم ورامین در بحث ورزش ادا کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.