خانه » اخبار و رویدادها » برگزاری مراسم بزرگداشت خواهر آیت‌الله طالقانی از سوی دفتر امام جمعه ورامین

برگزاری مراسم بزرگداشت خواهر آیت‌الله طالقانی از سوی دفتر امام جمعه ورامین

معاون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از برگزاری مراسم بزرگداشت خواهر آیت‌الله طالقانی بعد از نماز مغرب و عشاء پنج شنبه خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، سیدمحمد حسن محمودی ، اظهار داشت: خدمات خانم اشرف السادات طالقانی خواهر مرحوم آیت‌الله سیدمحمود طالقانی به عنوان مبلغه مذهبی در شهرستان ورامین و زینبیه بانوان بر کسی پوشیده نیست.

معاون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین افزود: قطعا هدایت‌های ایشان تاثیر بسزایی در نشر معارف اسلامی در منطقه گذاشته است و اغلب مبلغات دشت ورامین از شاگردان این بزرگوار بوده‌اند.

وی اظهار داشت: زینبیه ورامین با مدیریت خانم طالقانی مرکز تدارکات پشت جبهه در سال‌های دفاع مقدس شده بود و همچنان نقش محوریت این مرکز با فعالیت‌های شاگردان ایشان در منطقه غیر قابل انکار است.

محمودی در ادامه گفت: به همین دلیل مراسم ختمی از سوی دفتر امام جمعه، ستاد نماز جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین و با حضور آیت‌الله محمودی گلپایگانی پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار خواهد شد.

این مسئول از مردم مومن و شهیدپرور و همچنین مسئولان منطقه خواست با شرکت در این مراسم نسبت به مقام این بانوی مبلغه ابراز احترام کنند.

گفتنی است چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد چهارده معصوم (علیهم السلام) خیابان طالقانی نیز مراسم هفتم حاجیه خانم طالقانی برگزار خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.