خانه » اخبار و رویدادها » دعوت از مردم ورامین برای حضور گسترده در تجمع بزرگ حامیان بقیع

دعوت از مردم ورامین برای حضور گسترده در تجمع بزرگ حامیان بقیع

13921016000469_PhotoA

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین طی فراخوانی از مردم مومن و ولایی این شهرستان برای حضور در مراسم گرامیداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع دعوت کردند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، پیش از ظهر امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین طی فراخوانی از مردم مومن و ولایی این شهرستان برای حضور در مراسم گرامیداشت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع دعوت کردند.

در این فراخوان آمده است: شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری پس از اشغال مکه، وهابیان به سرکردگی عبدالعزیزبن سعود روی به مدینه آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر، سرانجام آن را اشغال نموده، و به تخریب قبور ائمه بقیع و دیگر قبور هم چنین قبر ابراهیم فرزند پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم قبور زنان آن حضرت، قبر ام‌البنین مادر حضرت ابوالفضل‌العباس علیه‌السلام و قبر عبدالله پدر پیامبر و اسماعیل فرزند امام صادق علیه‌السلام و بسیاری قبور دیگر پرداختند.

فراخوان مذکور می‌افزاید: وهابیت پلید آن روز با اقدام خود هشتم شوال را برای همیشه به عزای شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام تبدیل کردند، از آن پس، همه ساله در هشتم شوال سالگرد این هتک حرمت مخوف، شاهد عزاداری گسترده مردمی هستیم که با شعارهای کوبنده خود چهره صهیونیست‌های مسلمان نمای وهابی را برملا می‌سازند.

این فراخوان ادامه می‌دهد: شرکت زنان و مردان مومن در مراسم بزرگداشت هشتم شوال، نشان از عشق و ارادت وافر به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام دارد.

در بخش دیگری از فراخوان مذکور ضمن دعوت از مردم مومن، هیئت‌ها مذهبی و تشکل‌های فرهنگی انقلاب اسلامی برای شرکت در مراسم تجمع بزرگ حامیان بقیع آمده است: امید است با حضور گسترده در مراسم گرامیداشت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع سه‌شنبه ۱۴ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای سید فتح‌الله، با قلوبی سرشار از غم و اندوه و مالامال از بغض و کینه نسبت به وهابیت پست ضمن محکومیت جنایات صهیونیست‌ها، خشم و نفرت خود از اقدامات وهابیت را به همه جهانیان نمایش دهیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.