خانه » اخبار و رویدادها » رئیس فدراسیون تکواندو : توانمندی ورامین در تکواندو قابل مشاهده است

رئیس فدراسیون تکواندو : توانمندی ورامین در تکواندو قابل مشاهده است

رئیس فدراسیون تکواندو کشور با ارزیابی ورزش تکواندو ورامین گفت: توانمندی ورامین در تکواندو قابل مشاهده است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، نماینده ورامین در بیست و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر که با نام قدیمی‌ترین مسابقات بین‌المللی آسیا از آن نام برده می‌شود با کسب پنج گردن‌آویز طلا و یک برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد و بر اساس اعلام هیئت فنی مسابقات دو نفر از ورامین در قسمت داوران و مربیان به عنوان بهترین‌های بیست و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر دست یافتند.

پیام خانلرخانی به ‌عنوان بهترین مربی و احمد خدایی نیز به‌ عنوان بهترین داور در این دوره از مسابقات معرفی شدند و احکام خود را دریافت کردند.

رئیس فدراسیون تکواندو پس از کسب این موفقیت به ارزیابی ورزش تکواندو ورامین پرداخت.

سید محمد پولادگر با اعلام رضایت از برپایی مسابقات مختلف و حضور تیم شهرداری ورامین در لیگ گفت: هر فدراسیون یک سیاست کلی برای شناسایی نخبگان ورزشی و قهرمان پروری دارد که فدراسیون تکواندو نیز از این قاعده مستثنی نیست و برپایی لیگ و مسابقات از جمله اهداف بلند مرتبه‌ای است که از سوی متولیان امر به آن همت گمارده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برپایی لیگ برتر کشور که ورامین نیز در آن نماینده دارد می‌تواند به عنوان یک پایگاه قهرمان پروری باشد و همین امر به کیفیت و کمیت برگزاری مسابقات افزوده است.

عضو بلند پایه فدراسیون آسیا ادامه داد: حضور تیم ورامین در لیگ برتر و تورنمنت بین‌المللی فجر نشان از توانمندی این شهر در رشته تکواندو دارد که امیدواریم این روند و حضور همچنان ادامه یابد.

پولادگر اظهار داشت: تاکنون ورامین در مسابقات مختلف نتیجه‌ای در خور شأن کسب کرده که در صورت تداوم این روند می‌توان آینده‌ای روشن برای ورزش تکواندو ورامین پیش‌بینی کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در صورت حمایت مسئولان منطقه برای ارتقای این ورزش، فدراسیون نیز قول مساعد برای همکاری خواهد داد.

پولادگر افزود: امیدواریم با در اختیار قرار دادن زمین از سوی شورا و شهرداری ورامین و تامین اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هرچه زودتر ورامین صاحب خانه تکواندو شود.

رئیس فدراسیون تکواندو کشور در پایان تصریح کرد: در صورت تحقق چنین امری فدراسیون نیز خانه تکواندو ورامین را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری تامین خواهد کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.