خانه » اخبار و رویدادها » شهرداری ورامین با ششمین پیروزی به تکرار قهرمانی نزدیک شد

شهرداری ورامین با ششمین پیروزی به تکرار قهرمانی نزدیک شد

tekvando

عصر امروز هفته هفتم لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور با حضور تیم های شرکت کننده دنبال شد که در یکی از مهم ترین دیدارها، تیم شهرداری ورامین با برتری بر شهرداری اندیشه به مقام قهرمانی مرحله رفت این مسابقات رسید.

تیم شهرداری ورامین که تا پیش از رویارویی با شهرداری اندیشه، مقابل دانشگاه آزاد، صنایع استیل البرز، بانک شهر و پاس قوامین ناجا به برتری رسیده بود، ظهر امروز نیز مقابل مجمتع جوانه به آسانی به پیروزی دست یافت و بدون شکست در هفته پایانی دور رفت حاضر شد، شهرداری ورامین در این فصل از رقابت های لیگ برتر تکواندو، بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و حتی ظهر امروز موفق شد تیم پرقدرت دانشگاه آزاد و تعقیب کننده شهرداری ورامین را با نتیجه ۴ بر ۴ متوقف کند.

این تیم با هدایت پیام خانلرخانی عزم خود را برای کسب دومین عنوان قهرمانی لیگ برتر تکواندو جزم کرده است و تلاش داشت تا در هفته پایانی نیز مقابل تیم شهرداری اندیشه به برتری رسیده و بدون شکست و واگذاری حتی یک امتیاز، دور رفت مسابقات را به پایان برساند.

مدافع عنوان قهرمانی در این فصل از رقابت ها با به کارگیری جمعی از جوانان و بازیکنان مستعد در کنار ملی پوشان اسبق و فعلی تیم ملی نظیر محمد خمسه و ابوالفضل یعقوبی، تیمی قدرتمند شده که به راحتی مقابل حریفان تسلیم نمی شود.

پیام خانلرخانی سرمربی بومی و خوش فکر شهرداری ورامین نیز در طول این مسابقات نشان داده است که راه بردن حریفان را بلد است و در هر بازی، بهترین ترکیب را روانه مسابقه کرده و بهترین نتیجه را کسب می کند.

تیم شهرداری ورامین در هفته هفتم لیگ برتر در مصاف با شهرداری اندیشه نیز کار سختی را پیش رو نداشت و توانست با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل این تیم به برتری رسید و با امتیاز کامل و بدون شکست، دور رفت مسابقات را به اتمام برساند.

تیم شهرداری ورامین با شش پیروزی متوالی و کسب ۱۸ امتیاز مقتدرانه قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو شد و دانشگاه آزاد اسلامی با چهار برد، یک تساوی و یک باخت و کسب ۱۳ امتیاز رده دوم و صنایع استیل البرز با چهار برد و دو باخت و کسب ۱۲ امتیاز و تنها با یک امتیاز اختلاف در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.