خانه » اخبار و رویدادها » تیم تکواندوی شهرداری ورامین قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد/ دانشگاه آزاد، شکست خورد/ تبریک این قهرمانی توسط آیت الله محمودی و شهردار ورامین

تیم تکواندوی شهرداری ورامین قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد/ دانشگاه آزاد، شکست خورد/ تبریک این قهرمانی توسط آیت الله محمودی و شهردار ورامین

عصر امروز دیدار پایانی مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا بین تیم های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی برای مشخص شدن قهرمانی این دوره از مسابقات در خانه تکواندو برگزار شد.

تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ورامین از جمله مدعیان کسب عنوان قهرمانی این مسابقات بودند و کارشناسان از ابتدای مسابقات برگزاری مسابقه فینال بین این دو تیم را امری محتمل می دانستند.

پیروزی های مقتدرانه دانشگاه آزاد اسلامی

تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان قهرمان دور گذشته مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا تلاش داشت تا از این عنوان خود دفاع کند به همین خاطر در مرحله گروهی بسیار مقتدارنه ظاهر شد و توانست تمامی حریفان خود را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی مسابقات برسد

تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نیمه نهایی نیز به مصاف دیگر نماینده ایران یعنی مقاومت رفت و در یک  بازی برتر و حساب شده توانست سه بر دو مقابل این تیم به پیروزی برسد که در این دیدار آرمین هادی‌پور، مهدی خدابخشی و امید عمیدی سه  پیروزی تیم دانشگاه آزاد را کسب و پس از قطعی شدن حضور مدافع عنوان قهرمانی در فینال رقابت ها، تیم دانشگاه آزاد در دو بازی پایانی حاضر نشد و در نهایت با نتیجه سه بر دو به برتری رسید.

نمایش قدرتمندانه شهرداری ورامین در مسابقات آسیایی

در طرف مقابل تیم شهرداری ورامین که عنوان نائب قهرمانی دور گذشته این رقابت ها را یدک می کشد تلاش داشت تا در این دوره از مسابقات برای نخستین بار به مقام قهرمانی جام باشگاه آسیا برسد و به همین خاطر از تعدادی ملی پوش تکواندو کشور در ترکیب خود سود می برد.

تیم شهرداری ورامین در مرحله گروهی مسابقات مقتدارنه تیم های افغانستان الف وب و مقاومت را شکست داده و به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و در این مرحله نیز در یک بازی برتر و حساب شده تیم البصره عراق را شکست داد که در این مسابقه تیم شهرداری در سه مبارزه نخست توسط محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده و بهنام اسبقی صاحب پیروزی شد تا میلاد بیگی و سجاد مردانی  دو نماینده دیگر این تیم با قطعی شدن پیروزی به میدان نیایند

تلاش شهرداری ورامین برای گرفتن انتقام از دانشگاه آزاد

اگرچه شهرداری ورامین در جریان لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور توانست تیم دانشگاه آزاد اسلامی را شکست دهد اما باخت مقابل این تیم در دور گذشته جام باشگاه های آسیا هنوز از ذهن هواداران این تیم پاک نشده و پیام خانلرخانی و بازیکنان شهرداری تلاش داشتند تا انتقام آن شکست را بگیرند و بر سکوی قهرمانی مسابقات بایستند.

محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، میلاد بیگی و سجاد مردانی پنج امید تیم شهرداری ورامین در بازی نهایی بودند و تلاش داشتند تا با کسب سه پیروزی از پنج دیدار پیش رو مقابل حریفان صاحب نامی همچون آرمین هادی‌پور، مهدی خدابخشی و امید عمیدی به مقام اول برسد.

میلاد بیگی شگفتی ساز دیدار نهایی

در اولین دیدار این مسابقات، میلاد بیگی جوان آینده دار شهرداری ورامین به مصاف مهدی خدابخشی قهرمان تکواندو جهان رفت و در وقت نخست، این بیگی بود که با دو اخطار داوران به خدابخشی یک بر صفر پیروز  شد و در وقت دوم نیز قهرمان جهان کاری از پیش نبرد و با دریافت یک اخطار دیگر با نتیجه دو بر صفر به میلاد بیگی باخت و اگرچه مهدی خدابخشی تلاش کرد تا امتیازات از دست رفته را جبران کند اما در نهایت میلاد بیگی توانست با برتری مقابل قهرمان جهان با نتیجه سه بر دو شگفتی ساز شود.

در دومین دیدار فرزان عاشورزاده پدیده تکواندو ایران و قهرمان جهان و آسیا از تیم شهرداری ورامین به مصاف سینا بهرامی بازیکن تیم دانشگاه آزاد اسلامی رفت و برخلاف انتظار، این بهرامی بود که با ارائه یک بازی زیبا و هدفمند توانست در وقت نخست پنج بر صفر پیروز شود اما در وقت دوم عاشورزاده نمایش بهتری را از خود نشان داد و توانست امتیازات از دست رفته جبران و بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت این عاشورا زاده بود که در وقت سوم توانست با نتیجه ۷ بر ۶ بهرامی را شکست داده و دومین پیروزی را نصیب شهرداری ورامین کند.

 

مصدومیت بهنام اسبقی از شهرداری ورامین

در سومین دیدار بهنام اسبقی از تیم شهرداری ورامین و علیرضا نصر آزادانی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دو قهرمان آسیا و جهان به مصاف یکدیگر رفتند که در وقت نخست این اسبقی بود که با نتیجه دو بر یک برتری دست یافت اما در اواسط این دیدار بهنام اسبقی مصدوم شد و این بازی به سود علیرضا نصر آزادانی اعلام شد.

در چهارمین و حساس ترین دیدار این مرحله محمد کاظمی از تیم شهرداری ورامین به مصاف آرمین هادی پور از دانشگاه آزاد اسلامی رفت و در صورتی که کاظمی به برتری می رسید، شهرداری برای نخستین بار قهرمانی جام باشگاه های آسیا می شد و محمد کاظمی بازی بهتری را نسبت به آرمین هادی پور ارائه کرد و در نهایت توانست با نتیجه پنج  به یک برتری رسیده و تیم شهرداری را قهرمان جام باشگاه های آسیا کند.

آیت الله محمودی: قهرمانی تیم تکواندو شهرداری ورامین در آسیا مایه افتخار است

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی پس از قهرمانی تیم شهرداری ورامین در مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا با تبریک این موفقیت به جامعه ورزش شهرستان ورامین اظهار داشت: قهرمانی تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا مایه افتخار است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده دیار ۱۵ خرداد در این مسابقات حاضر شد و توانست با کسب مقام قهرمانی نماینده شایسته ای برای ملت ایران و بویژه مردم شهید پرور و متدین ورامین باشد.

رعایت اخلاق ورزش از خود قهرمانی با ارزش تر است

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم شهرداری ورامین علاوه بر کسب مقام قهرمانی در مسابقات آسیایی در زمینه رعایت اصول اخلاقی و فرهنگی و رعایت بازی جوانمردانه، کارنامه قابل قبولی را از خود به جای گذاشت که شایسته تقدیر و سپاس است.

محمودی رعایت اخلاق در ورزش قهرمانی را بسیار با ارزش تر از خود قهرمانی دانست و اضافه کرد: اگر تیمی در عین قهرمانی، اصول اخلاقی و فرهنگی را رعایت کند، آن قهرمانی شیرین تر و به یادماندنی تر بوده و در اذهان باقی خواهد ماند.

امام جمعه ورامین قهرمانی شهرداری ورامین در آسیا را نقطه تحولی در ورزش شهرستان دانست و عنوان کرد: قطعا قهرمانی تیم تکواندو شهرداری در آسیا موجب علاقه مندی جوانان و نوجوانان بیشتری به این ورزش خواهد شد و همین امر می تواند نقطه تحولی در ورزش شهرستان باشد.

قهرمانی شهرداری ورامین زمینه حضور بیشتر جوانان در ورزش را فراهم می کند

وی بیان داشت: حضور تیم های متین ورامین در لیگ برتر والیبال و شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو و کسب عنوان قهرمانی توسط این دو تیم در مسابقات آسیایی نشان دهنده پتانسیل بالای جوانان این منطقه و ضرورت توجه ویژه به این استعدادهاست.

محمودی یادآور شد: خوشبختانه ورزشکاران شهرستان ورامین در چندین سال گذشته موفقیت های بزرگی را در عرصه های مختلف فردی و تیمی کسب کرده اند و باید این ورزشکاران بدانند که به عنوان نماینده شهدای ۱۵ خرداد در مسابقات حاضر شده و از حیث باید الگو باشند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: قهرمانی تیم شهرداری ورامین در مسابقات آسیایی را به کادر فنی، مدیران باشگاه و بازیکنان سخت کوش شهرداری تبریک گفته و برای آنان در ادامه مراحل زندگی موفقیت را خواستارم

شهردار ورامین: تیم تکواندو شهرداری ورامین از نام دیار ۱۵ خرداد دفاع کرد

علی حیدریان با تبریک قهرمانی تیم تکواندوی شهرداری ورامین در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: تیم تکواندوی شهرداری ورامین با قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های آسیا از نام دیار ۱۵ خرداد و ورزش تکواندو کشور دفاع کرد.

شهردار ورامین افزود: تیم شهرداری ورامین برای حضور در مسابقات آسیایی از مدتها قبل اردوهای آماده سازی خود را با حضور ملی پوشان و جوانان باانگیزه و جویای نام پیگیری کرد و در نهایت توانست نمایش قابل قبولی را در این مسابقات از خود نشان دهد.

تیم شهرداری ورامین مقابل حریفان داخلی و خارجی مقتدرانه ظاهر شد

وی ادامه داد: تیم شهرداری ورامین در این مسابقات تحت هدایت پیام خانلرخانی و کادر فنی این تیم و حضور برخی ملی پوشان تیم ملی توانست برابر حرفان داخلی و خارجی خود به برتری رسیده و مقتدارنه بر سکوی قهرمانی بیاستد.

حیدریان اضافه کرد: قهرمانی تیم شهرداری ورامین در مسابقات آسیایی نشان دهنده توانمندی و پتانسیل بالای شهرستان ورامین در امر ورزش و ضرورت توجه ویژه مسئولان این امر برای گسترش ورزش در میان جوانان و نوجوانان ورامینی را گوشزد می کند.

تیم شهرداری ورامین بر قله آسیا قرار گرفت

این مسئول گفت: شهرداری ورامین با حمایت از تیم تکواندو توانست در دو فصل اخیر به یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی لیگ برتر و یک نائب قهرمانی جام باشگاه های آسیا رسیده و امروز برای نخستین بار بر قله مسابقات تکواندو باشگاه های آسیا قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ورامین در این فصل از رقابت های لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور نیز نمایش خوبی را از خود نشان داده و توانسته است با برتری برابر تمامی حریفان در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشد.

منبع: مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.