خانه » اخبار و رویدادها » قهرمانی ورامین در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تکواندوی جام فجر

قهرمانی ورامین در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تکواندوی جام فجر

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس , بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تکواندو جام فجر، از روز گذشته جمعه یکم دی ماه به مدت ۲ روز با حضور سه تیم داخلی (مقاومت، استیل البرز، شهرداری ورامین) و شش تیم خارجی (تونس، افغانستان، ارمنستان، کرواسی، صربستان و عراق) در خانه تکواندو برگزار شد.

در دومین و آخرین روز از این مسابقات، تکواندوکاران در ۴ وزن زوج با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم شهرداری ورامین با ۵ مدال طلا و یک برنز و با امتیاز ۶۴ مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و مدال طلا را به گردن آویخت، تیم استیل البرز با ۳ مدال طلا و یک نقره و ۳ برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم مقاومت با ۴ نقره و یک برنز بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۵۸ -کیلوگرم:

هادی مستعان از تیم شهرداری ورامین صاحب گردن آویز طلا شد، «استیپ جارالونی» از تیم صربستان مدال نقره را به گردن آویخت و «محمد شفیع طاهری» از تیم افغانستان B و «احمد بخشی» از افغانستان c به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم:

بهنام اسبقیان از تیم شهرداری ورامین مدال طلا را به گردن آویخت، محمدرضا سبک‌پا از تیم استیل البرز بر سکوی دوم ایستاد و «سرگی واردزیا» از ارمنستان و یوسف مهرزاده از تیم استیل البرز به ترتیب بر سکوهای سوم مشترک ایستادند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم:

امید عمیدی از تیم استیل البرز بر سکوی نخست ایستاد، بابک نادری از تیم مقاومت مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و «محمد نصرمحد ابراهیم» از افغانستان A و «جیم ناجی» از تونس مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم:

پیام قبادی از تیم استیل البرز مقام قهرمانی را از آن خود کرد، نماینده‌ای از صربستان دوم شد و «مصطفی ناظری» از تیم افغانستان B و «تراپلس یاسین» از تیم تونس به ترتیب مقام سوم مشترک را کسب کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.