خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » بودجه شهرداری ورامین ۹۵ میلیارد تومان تصویب شد

بودجه شهرداری ورامین ۹۵ میلیارد تومان تصویب شد

سید محسن رضایی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در سال ۹۴ باید با اجرای یک سیاست‌گذاری در حوزه  اقتصاد مقاومتی مقوله همدلی و هم زبانی ملت و دولت را بیشتر  گسترش دهد چرا که با حضور خود مردم، می توان اقتصاد مقاومتی را محقق کرد.

وی افزود: امروز استفاده مردم از کالاهای ایرانی می تواند به اشتغال جوانان و امید به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کمک کند و مجلس نیز وظیفه دارد با وضع قوانین مناسب و گام‌های عملی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و فعالان عرصه اقتصادی گام بردارد.

رئیس شورای شهر ورامین تاکید کرد: شورای شهر ورامین به عنوان یک نهاد مردمی و به نمایندگی از مردم در سال ۹۴  تمام تلاش خود را برای همدلی و همکاری با دولت برای توسعه و آبادانی  شهرستان انجام می دهد و سخنان مقام معظم رهبری را به عنوان چراغ راه خود در سال جدید انتخاب می کند.

بودجه ۹۵ میلیاردی شهرداری برای سال ۹۴

رضایی در مورد بودجه شهرداری ورامین در سال ۹۴ گفت: بودجه شهرداری ورامین در سال ۹۳ بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بود که این رقم در بودجه ۹۴ بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفت که هم اکنون در کمیته تطبیق فرمانداری ورامین  نیز کلیات بودجه شهرداری ورامین تصویب شده است.

وی تصریح کرد: در این بودجه رقم بسیار خوبی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده و رویکرد اصلی  بودجه در سال ۹۴  رضایتمندی مردم با حل مشکلات دیرینه شهری است.

رئیس شورای شهر ورامین تاکید کرد:  در سال ۹۳ اقدامات خوبی در حوزه شهری از جمله توسعه فضای سبز در مناطق محروم، اختصاص زمین به ستاد نیروی انتظامی و ستاد راهور شرق استان، بازگشایی و رفع ترافیک شهری و تسریع در ساخت کمربندی جنوبی صورت گرفت.

رضایی درباره علت عدم بهره‌برداری از کمربندی جنوبی شهر ورامین گفت: در صورتی که  کمربندی جنوبی  ورامین مورد بهره‌برداری کامل قرار بگیرد بار ترافیکی درون شهر کاسته می شود اما هم اکنون این کمربندی با دو مشکل معارضین و حریم کانال آب مواجه است و شهرداری و شورای شهر جلسلات متعددی در سال ۹۳ برای رفع این مشکلات برگزار کرده است.

وی درباره مهمترین برنامه های شورای شهر در سال ۹۴  افزود: با توجه به اینکه بازگشایی معابر موجب حل مشکلات ترافیکی شهری می شود این امر در کنار برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز  در مناطق حاشیه‌ای مانند خیرآباد، دهوین، دهشریفا و توسعه جایگاه های سی ان جی در دستور کار شورا در سال ۹۴ است.

رئیس شورای شهر ورامین با اشاره به کمبود آرامستان در شهرستان ورامین گفت: احداث یک آرامستان جدید  از ضروریات شهر ورامین است که هم اکنون کارهای مطالعاتی در باره انتخاب زمین مناسب در حال انجام است و به زودی اقدامات لازم برای خرید و تجهیز آرامستان جدید ورامین انجام می‌شود.

تسنیم

یک نظر

  1. تشکر باید درج منبع منتها نزن تسنیم پسر خوب ! منبع ورامین پرس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.