خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » گفتگوی با مسئولان شهرداری ورامین

گفتگوی با مسئولان شهرداری ورامین

مدیریت شهری نقش مهم و به سزایی را در بهبود و ارتقای سطح زندگی و آسایش و رفاه شهروندان ایفا می کند و شهرداری به عنوان متولی اصلی مسائل شهری در این زمینه ایفاگر نقش حساس و غیر قابل انکاری است.

متولیان شهری همواره تلاش می کنند تا با برنامه ریزی لازم زمینه رشد و پیشرفت و توسعه شهر خود را فراهم آورند و در این میان شهرستان ورامین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

انتظارات مردم از شهرداری بسیار بالا است

مسئولان ارشد شهرداری ورامین بویژه شهردار این شهرستان در سال گذشته قدم هایی را در جهت بهبود وضعیت شهری ورامین برداشتند که به طور قطع همچنان با وضعیت ایده آل فاصله دارد اما خبرها حکایت از عزم جدی شهرداری ورامین در سال جدید برای تحقق برنامه های پیش بینی شده است.

علی حیدریان شهردار ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه انتظارات مردم از شهرداری به عنوان متولی امور شهری بسیار بالاست اظهار داشت: شهرداری به عنوان متولی اصلی اداره و مدیریت امور شهری نقش مهمی را در افزایش و کاهش رضایتمندی مردم در زمینه ارائه خدمات مختلف ایفا می کند.

شهرداری ورامین از انتظارات و درخواست های مردم آگاه است

شهردار ورامین افزود: شهرداری ورامین با همت کارکنان خود تلاش دارد تا زمینه های لازم را برای افزایش میزان رضایتمندی شهروندان ورامینی در حوزه های گوناگون ایجاد کند و در همین راستا برنامه های ویژه ای را برای سال جدید تدارک دیده است.

وی با تأکید بر این نکته که شهرداری ورامین از درخواست های مردم آگاه است ادامه داد: شهرداری ورامین از طریق روابط عمومی و مرکز پاسخگویی به شکایات و دریافت پیشنهادات و انتقادات از انتظارات مردم آگاهی پیدا می کند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین مسئولان شهری همواره در سطح شهر بر سر پروژه های مختلف شهری و در میان مردم مناطق حاضر شده و با آنان گفتگو می کنند.

انتظارات مردم ورامین در امور شهری به چند دسته تقسیم می شود

حیدریان با اشاره به این موضوع که خواسته های مردم ورامین در حوزه های شهری به چند دسته تقسیم می شود گفت: مردم ورامین در زمینه ارتقا و بهبود وضعیت شهری درخواست های گوناگون و متنوعی دارند به طوری که برخی از شهروندان خواستار توجه جدی تر به موضوع زیر ساخت ها هستند و برخی دیگر نیز توجه جدی تر شهرداری برای راه اندازی مراکز خدماتی، تفریحی و رفاهی را مد نظر قرار می دهند و عده ای نیز تکریم ارباب رجوع و تسریع در حل مشکلات و پرونده های خود و اجرای درست قانون را مورد تأکید دارند.

این مسئول یاداور شد: شهرداری ورامین حوزه های مختلف انتظارات و درخواست های مردم این شهرستان را می داند و تلاش دارد تا در تمامی حوزه های مورد انتظار مردم وارد شده و قدم های موثر و قابل توجهی را بردارد.

وصول مطالبات یکی از برنامه های مهم شهرداری است

یاسر هادیزاده نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش معاونت اداری و مالی شهرداری ورامین برای وصول مطالبات شهرداری اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم شهرداری در سال گذشته و امسال تلاش برای وصول مطالبات شهرداری در بخش های مختلف و به طبع آن افزایش درآمد است.

معاون اداری و مالی شهرداری ورامین افزود: وصول مطالبات توسط شهرداری ورامین می تواند زمینه تحقق و تسریع در پروژه های در دست اجرای شهرداری را فراهم آورد و در این صورت می توان شاهد توسعه هر چه بیشتر شهرمان باشیم.

وی ادامه داد: به طور قطع شهرداری بدون همکاری مردم و شهروندان نمی تواند به برنامه ها و تصمیمات خود به شکل مطلوب جامه عمل بپوشاند به همین خاطر پیوند هر چه بیشتر مسئولان شهری با مردم و بالعکس در برهه کنونی ضروری است.

بهبود وضعیت حمل و نقل و ترافیک روی میز شهرداری ورامین

حسین دهقان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات مثبتی که طی ماه های اخیر در حوزه حمل و نقل و ترافیک در سطح شهرستان ورامین انجام شده است اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته و همکاری شهرداری ورامین و پلیس راهنمایی و رانندگی نصب چراغ های قرمز برای نظم بخشیدن به موضوع حمل و نقل شهری اغاز شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ورامین افزود: خوشبختانه طی ماه های اخیر در برخی نقاط حساس و پرخطر شهر ورامین که اغلب تصادفات در این مناطق رخ می داد، چراغ های قرمز و راهنمایی و رانندگی نصب شده است که نقش مهمی را در بهبود حمل و نقل و ترافیک در ورامین ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز در سطح شهر افزایش پیدا کرده است و در نقاطی که نیاز به نصب علائم بوده، شهرداری با همکاری راهنمایی و رانندگی به این کار مبادرت ورزیده است.

این مسئول توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی دیگر از برنامه های مهم شهرداری دانست و گفت: شهرداری ورامین در سال جدید برای توسعه حمل و نقل عمومی در بخش تاکسی و اتوبوس برنامه های جدی و قابل توجهی را دنبال خواهد کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.