خانه » اخبار و رویدادها » تساوی تیم تکواندو ورامین و حفاری ملی ایران

تساوی تیم تکواندو ورامین و حفاری ملی ایران

فارس : تیم تکواندو شهرداری ورامین در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز مقابل تیم حفاری ملی ایران به نتیجه مساوی قناعت کرد.

فرهاد سلیمی از ورامین در وزن اول مقابل حسین مصطفایی قرار گرفت که در پایان توانست با احتساب ۱۰ امتیاز در مقابل ۳ امتیاز حریف، برد را به نام خود به ثبت برساند.

در بازی دوم بهنام اسبقی با عباس صفائیان در وزن چهارم رو در رو شد و با نتیجه ۷ بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

بهنام بیات سومین نماینده ورامین بود که در مقابل میثم قهرمانلو از حفاری ملی ایران قرار گرفت و بنابر اعلام رای کمیته داوران بعد از تساوی ۴ بر ۴ بازنده اعلام شد.

وزن ششم و بازی چهارم را مهران عسگری در برابر علی ساعدی‌فر برگزار نمود و توانست با نتیجه ۸ بر ۵ حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

هادی مستعان دیگر نماینده ورامین در وزن دوم و در مبارزه پنجم احسان نقیب‌زاده را پیش رو داشت که در نهایت این  رقابت با نتیجه ۹ بر ۶ به سود حریف به پایان رسید.

حمیدرضا بیات مبارز تیم شهرداری ورامین در وزن هفتم در برابر افشین ساکت قرار گرفت و توانست با ۹ امتیاز در مقابل ۶ امتیاز حریف از شیابچانگ پیروز خارج شود.

مسابقه پایانی در وزن هشتم را جلال خدامی در برابر مسعود حجی زواره یکی از ملی پوشان باشگاه ملی حفاری ایران برگزار کرد که در پایان مسابقه بازی را به حریف قدر خود واگذار کرد.

باید اشاره داشت ورامین در وزن سوم و به علت مصدومیت رضا نادریان نماینده‌ای نداشت تا مقابل حریف خود قرار گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.