خانه » اخبار و رویدادها » تیم تکواندوی شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور شد

تیم تکواندوی شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور شد

ظهر امروز هفته پایانی دور برگشت لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور برگزار شد و تیم شهرداری ورامین که از هفته گذشته قهرمانی خود در این مسابقات را مسجل کرده بود، توانست با برتری مقابل تیم شهرداری اندیشه، با اقتدار از قهرمانی خود دفاع کند.

تیم تکواندو شهرداری ورامین در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور توانست در رقابتی سخت و حساس با تیم دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر برسد

پیروزی هشت بر صفر در دیدار پایانی لیگ برتر

شاگردان پیام خانلرخانی که در دو فصل حضور خود در لیگ برتر تکواندو توانسته بود به یک قهرمانی ویک نائب قهرمانی لیگ برتر رسیده و به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های این مسابقات شناخته شوند، تلاش داشتند تا در این فصل از رقابت ها نیز با تکیه بر دانش سرمربی بومی خود و استفاده از بازیکنان ملی پوش و جوان، از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کنند.

تیم شهرداری ورامین که ماه گذشته توانست در رقابت های باشگاه های آسیا به مقام قهرمانی برسد و یک قهرمانی دیگر را به ویترین افتخارات خود اضافه کند، با قهرمانی در لیگ برتر امسال به عنوان بهترین و قدرتمندترین تیم حال حاضر تکواندو ایران شناخته می شود.

 

تیم شهرداری در هفته آخر مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور به مصاف شهرداری اندیشه رفت و در یک بازی تشریفاتی که امتیازات آن برای هیچ یک از دو تیم تأثیری نداشت توانست با نتیجه قاطع هشت بر صفر به برتری برسد.

اگرچه تیم شهرداری ورامین برای دیدار در هفته آخر مسابقات آماده بود اما تیم شهرداری اندیشه در این مسابقه حاضر نشد و نتیجه دیدار را با حساب هشت بر صفر بر قهرمان لیگ برتر واگذار کرد.

تیم شهرداری ورامین در این دیدار قرار بود از بازیکنان جوان خود نظیر مهرداد یزدانی، یونس نباتیان، محمد خمسه، فرهاد عبدالهی، سیداحمد خسروفر، علی پاکدین، محمد امامی و حمیدرضا بیات میدان دهد اما عدم حضور بازیکنان شهرداری اندیشه سبب شد تا تمامی این دیدارها با نتیجه دوازده بر صفر به سود شهرداری پایان یابد.

کسب ۳۱ امتیاز توسط شهرداری ورامین در لیگ برتر

پیام خانلرخانی پس از قهرمانی تیم شهرداری ورامین اظهار داشت: این قهرمانی حاصل تلاش و پشتکار بازیکنان و عوامل اجرایی تیم و حمایت مسئولان رقم خورد.

سرمربی شهرداری ورامین افزود: موفقیت مجدد تیم شهرداری ورامین را در مسابقات لیگ برتر به مردم و مسئولان این شهرستان تبریک عرض می کنم.

در پایان این مسابقات شهرداری ورامین با ۱۰ برد، یک تساوی و یک باخت از ۱۲ بازی و با کسب ۳۱ امتیاز بر سکوی قهرمانی تکیه زد و دانشگاه آزاد با ۱۲ بازی و کسب ۲۵ امتیاز و تفاضل ۲۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و صنایع استیل البرز با ۱۲ بازی و کسب ۲۵ امتیاز و تفاضل ۲۲ سوم شد.

پس از قهرمانی تیم شهرداری ورامین و با اعلام سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، پیام خانلرخانی به عنوان بهترین مربی لیگ برتر تکواندو انتخاب شد و در مراسم اختتامیه این مسابقات مورد تجلیل مسئولان و فعالان این رشته قرار گرفت.

پیام خانلرخانی که از جمله مربیان جوان و مستعد محسوب می شود با کسب دومین قهرمانی متوالی خود با تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور توانست به عنوان یکی از پرافتخارترین مربیان این عرصه لقب بگیرد.

خانلرخانی طی دو فصل اخیر و با هدایت تیم شهرداری ورامین توانست علاوه بر کسب یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی در لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور، یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی را نیز در مسابقات جام باشگاه های آسیا به دست آورد که این امر افتخار بزرگی را نصیب دیار ۱۵ خرداد کرده است.

پیام خانلرخانی پس از کسب عنوان بهترین مربی لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به تلاش تیم شهرداری برای رسیدن به قهرمانی امسال اظهار داشت: تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر امسال، سال سخت و دشواری را پشت سر گذاشت اما توانست به مقام قهرمانی لیگ برتر تکواندو رسیده و از عنوان فصل قبل خود دفاع کند.

سرمربی شهرداری ورامین افزود: امسال از نظر تعداد بازیکن و تعدد مسابقات، سال سختی برای تیم شهرداری بود و برگزاری مسابقات مختلف نظیر لیگ برتر، جام باشگاه های آسیا، جام فجر و انتخابی المپیک کار را برای مربیان و بازیکنان دشوار کرده بود.

وی ادامه داد: خدا را شاکر هستم که توانستیم امسال علاوه بر تکرار عنوان قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ برتر در سطح آسیا نیز به مقام قهرمانی رسیده و دل هواداران را شاد کنیم.

در مسابقات لیگ برتر تکواندو، آرمین هادی‌پور از دانشگاه آزاد با ۱۱ مبارزه، ۱۱ پیروزی، بدون باخت و کسب ۱۵۵ امتیاز، عنوان فنی‌ترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

۲ نظر

  1. چه فایده ای داره؟ نه بازیکن ورامینی داره نه بازی هاش تو ورامین برگزار میشه. باز متین دو تا بازیکن ورامینی داره و چندهزار هوادار. شهرداری نباید به طور مستقیم ورود کنه به عرصه ورزش و باید این کار را به بخش خصوصی واگذار کند. شهرداری به جای این سرمایه گذاری بی فایده به امورات مهم بپردازد.

  2. سلام . خسته نباشید
    من از تکواندو کاران پاکدشت دان ۲ ام .. خیلی سخت دارم تمرین میکنم تا خودمو برای مسابقات لیگ سال دیگ اماده کنم . الان تو وزن منفی۶۳ ام ولی دارم کم میکنم منفی ۵۸ بشم قدمم بلنده تقریبا . میخاستم بدونم برای ورود ب تیم شهرداری ورامین باید چیکار کنم چ تستی بدم . کجا بیام ؟ . لطفا راهنماییم کنید
    شماره تماسم:۰۹۳۹۹۷۴۱۸۰۰

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.