خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه ورامین: مسئولان در اجرای طرح تفکیک جنسیتی اصرار بورزند

امام جمعه ورامین: مسئولان در اجرای طرح تفکیک جنسیتی اصرار بورزند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدصفی رمضانی معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران به همراه مهدی کردبچه رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین و اعضای هیئت رئیسه این مرکز با حضور در منزل آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین با وی دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در این دیدار پیشرفت علمی کشور را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: به لطف خداوند متعال امروز به برکت انقلاب اسلامی انگیزه فراگیری علم و علم‌آموزی میان جوانان بسیار بیش از گذشته است.

وی اظهار داشت: اوضاع امنیتی، علمی و اخلاقی کشور در برهه کنونی نسبت به دوران طاغوت از یک سو و نیز نسبت به دیگر کشورهای جهان امروز بالنده و قابل ستایش است.

آیت‌الله محمودی سپس اوضاع فرهنگی دانشگاه‌های کشور را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: باید در اجرای طرح تفکیک جنسیتی اصرار ورزید، در دوران جوانی و اوج غرایز یک جوان اینکه شرایطی فراهم آید تا به جای پرداختن به تحصیل فکر و ذهن آینده‌سازان صرف مسائل دیگر شود پسندیده نیست.

امام جمعه ورامین ضمن تقدیر از دانشگاه علمی کاربردی در اجرای موفقیت‌آمیز طرح تفکیک جنسیتی اضافه کرد: موفقیت این مرکز علمی در اجرای طرح مذکور الگویی است برای دیگر موسسات و باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدصفی رمضانی معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران نیز گزارشی از اوضاع فرهنگی و اخلاقی دانشگاه جامع علمی کاربردی ارائه کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.