خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه ورامین: دولت هم دولت خوبی است البته ناخالصی‌هایی دارد/ در مراحل بعدی مذاکرات تمامی تحریم‌ها برداشته شود

امام جمعه ورامین: دولت هم دولت خوبی است البته ناخالصی‌هایی دارد/ در مراحل بعدی مذاکرات تمامی تحریم‌ها برداشته شود

آیت‌الله سید مرتضی محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به تاکید اسلام بر تقوا اظهار داشت: برای متقین نزد خدا جنات نعیم است، برای متقین باغ‌های پر از نعمت است، متقین افرادی هستند که دارای فضایل و راستگویی هستند، منطق اهل تقوا ثواب است.

اسلام به خوبی برای جوانان تبیین شود

امام جمعه ورامین در ادامه با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام‌البنین افزود: این حضرت با تمام وجود از اهل بیت عصمت و طهارت خدمت کرد، مادران امروز این حضرت را الگوی خود قرار دهند، امروز وظیفه تربیت فرزندان بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان اینکه امروز اسلام باید به خوبی برای جوانان تبیین شود،اظهار داشت: اولاد میوه عمر پدر و مادر است و مراقبت می‌خواهد، طوری رفتار کنیم که فرزندمان مانند گل زیبا و معطر باشد، به‌ویژه وظیفه مادران سنگین است.

آیت‌الله محمودی اضافه کرد: البته پدران هم وظیفه دارند، غذایی که برای مادر و فرزند تهیه می‌کند از راه حلال باشد، همه موظف هستند.

مذاکرات هسته‌ای تا اینجا به خوبی انجام شده است

وی افزود: دنیای استکبار از اوایل انقلاب شروع به دشمنی با کشور ما کرد و پس از آن نیز هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند اما نتوانستند پیروز شوند و امروز به جنگ نرم روی آوردند و می‌خواهند اعتقادات فرزندان ما را سست کنند.

امام جمعه ورامین با اشاره به بیانیه مطبوعاتی هسته‌ای خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته‌ای بحمدالله تا اینجا به خوبی انجام شده است، امیدوارم دشمنان و غربی‌ها به هوش آمده باشند و بدانند ملت ایران ملتی آگاه هستند و مسائل اقتصادی را تحمل می‌کنند اما زیر بار زور نمی‌روند.

با سابقه‌ترین امام جمعه کشور تأکید کرد: مسئله دین و انقلاب مسئله مادی نیست، دشمن هم این را می‌داند و به همین دلیل کوتاه آمده است.

در مراحل بعدی مذاکرات هم دقت شود و تمامی تحریم‌ها برداشته شود

خطیب نماز جمعه ورامین سپس با تاکید بر همدلی و همزبانی دولت و ملت خاطرنشان کرد: دولت هم دولت خوبی است البته ناخالصی‌هایی دارد و طبیعی هم است،یک درخت میوه بلاشک مقداری میوه خراب هم دارد و این طبیعی است.

آیت‌الله محمودی با هشدار به عدم وجود تفرقه بین سیاسیون و خواص کشور افزود: مراقب باشید تفرقه نشود و دست راست و چپ نشود این گروه برای آن گروه بدگویی و چاله اندازی نکند.

در آینده‌ای نزدیک شاهد شکست عربستان خواهیم بود

امام جمعه ورامین در ادامه ضمن محکوم کردن تجاوز عربستان به یمن خاطرنشان کرد: عربستان سعودی با هدف جلوگیری از ایجاد جبهه مقاومت دیگری در منطقه تصمیم به حمله گرفته و جای تأسف و ناراحتی دارد که برخی حکام مزدور و دست نشانده عربی و برخی مدعیان دفاع از آزادی و حقوق بشر از اقدام وحشیانه عربستان حمایت کرده و نسبت به کشتار زنان و کودکان یمنی سکوت کرده‌اند.

آیت‌الله محمودی بیان داشت: بسیاری از تحلیل‌گران مسائل خاورمیانه و حتی برخی مسئولان کشور عربستان سعودی نیز نسبت به آینده این جنگ خوشبین نیستند و قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد شکست عربستان در این جنگ خواهیم بود.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.