خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: برنامه‌های انقلابی از ۹ دی ماه آغاز و تا انتخابات ادامه می‌یابد

فرماندار ورامین: برنامه‌های انقلابی از ۹ دی ماه آغاز و تا انتخابات ادامه می‌یابد

فرماندار شهرستان ورامین با بیان اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: برنامه‌های انقلابی از ۹ دی ماه آغاز می‌شود و تا انتخابات ادامه می‌یابد که هدف تمام اقدامات حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای خواهد بود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با حضور آیت‌الله محمودی امام جمعه و سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی مدیر کل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان و اعضای ستاد ۹ و ۱۰ دی ماه و دبیرخانه دائمی قیام ۱۵ خرداد ورامین در بیت امام جمعه ورامین تشکیل شد.

انتقاد از صدا و سیما

محسن منصوری در این جلسه با انتقاد از ضعف صدا و سیما در به تصویر کشیدن حضور دشمن شکن مردم شهرستان ورامین در مناسبت‌های انقلابی گفت: شبکه پنج که از اسم آن مشخص است، شبکه تهران می‌باشد، دیگر شبکه‌ها هم که ملی هستند و یا تعلق به دیگر استان‌های کشور دارند و به همین دلیل برنامه‌های انقلابی شهرستان ورامین و حضور دشمن شکن در این صحنه‌ها انعکاس مطلوب در رسانه ملی ندارد.

فرماندار شهرستان ورامین از مسئولان رسانه ملی خواست با دید ویژه به حضور مردم در این مناسبت‌ها نگاه کنند و آنها را پوشش مناسب دهند.

اختصاص غرفه به ورامین در ایستگاه مترو ۱۵ خرداد

منصوری از هماهنگی‌های به وجود آمده به منظور برپایی غرفه شهرستان ورامین در ایستگاه مترو ۱۵ خرداد تهران خبر داد و گفت: غرفه و فضای مناسبی در این ایستگاه برای ورامین در نظر گرفته شده است تا فرهنگ ۱۵ خرداد را بیش از پیش به مردم پایتخت معرفی کنیم.

وی افزود: حضور قوی در این غرفه و برپایی سازه‌های مناسب در آن نیاز به کار بیشتر دارد.

برنامه‌های انقلابی از ۹ دی ماه استارت خورده و تا انتخابات ادامه می‌یابد

فرماندار شهرستان ورامین سپس در ارتباط با یوم الله ۹ دی گفت: برنامه‌های ۹ و ۱۰ دی ورامین در واقع استارت برنامه‌های انقلابی هستند که سپس به برنامه‌های دهه فجر متصل شده و تا انتخابات ادامه خواهد یافت، اوج این برنامه‌ها ۱۵ خرداد است که نزدیک انتخابات می‌باشد.

وی تصریح کرد: ما به عنوان انتخاباتچی و کار جناحی وارد نمی‌شویم، به ما مربوط نیست هر کس رای بیاورد، ما مجری انتخاباتیم، باید فارغ از صف بندی‌های جناحی و سیاسی برنامه‌های ۹ و ۱۰ دی، دهه فجر، ۱۲ فروردین و ۱۵ خرداد را برگزار کنیم و هدف هم باید عطرآگین کردن فضای کشور در آستانه انتخابات و حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات باشد.

فرماندار شهرستان ورامین با بیان اینکه با فرا رسیدن ۱۵ خرداد ۹۲ در واقع نیم قرن از این قیام بزرگ و با عظمت می‌گذرد، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید بر تشکیل دبیرخانه کشوری و ملی نیم قرن قیام ۱۵ خرداد داشته‌ است بنابراین باید پیگیر باشیم تا دبیرخانه مذکور شکل گیرد تا بتوانیم بزرگداشت نیم قرن را به خوبی برپا کنیم و تا حدی دین خود را به فرهنگ شهید و شهادت ادا کنیم.

منصوری با بیان اینکه ۱۵ خرداد در ایام تبلیغات انتخابات خواهد بود نسبت به استفاده از این تریبون ملی و دینی توسط برخی افراد متمایل به کاندیداهای خاص هشدار داد و گفت: باید از افرادی استفاده شود که به هیچ‌وجه تمایلات جناحی نداشته باشند تا احیانا از تریبون ۱۵ خرداد استفاده انتخاباتی نشود.

وی سپس از نیروهای مقاومت بسیج، مساجد و آموزش و پرورش به عنوان نیروهایی با تشکلات قوی و منسجم یاد کرد و گفت: اگر در مناسبت‌ها این تشکل‌ها پای کار بیایند بهترین نتیجه‌ها را خواهیم گرفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.