خانه » اخبار و رویدادها » جلسه هماهنگی حضور رئیس‌جمهور در ورامین برگزار شد

جلسه هماهنگی حضور رئیس‌جمهور در ورامین برگزار شد

rouhani

بعدازظهر امروز جلسه هماهنگی حضور رئیس‌جمهور در شهرستان ورامین برگزار شد و طی آن درخواست‌های مردم ورامین از رئیس‌جمهور و نشست‌های اساسی در راستای رفع نیازهای اساسی این شهرستان با حضور هیئت وزیران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محسن خوانساری، فرماندار شهرستان ورامین طی سخنانی در این جلسه اظهار داشت: در هنگام حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت در شهرستان ورامین، جلسه‌ای با حضور برخی از رؤسای ادارات برگزار می‌شود تا نیازهای اساسی شهرستان مورد ارزیابی قرار گیرد.

فرماندار ورامین در جلسه هماهنگی سفر رئیس‌جمهور در شهرستان ورامین گفت: برخی از پروژه‌های شهرستان که از زیر ساخت‌های اساسی شهرستان هستند نیمه تمام مانده که در زمان حضور رئیس‌جمهور در ورامین این مشکلات باید مطرح شود و از خیرات و برکات حضور وی شهرستان بهره ببرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین افزود: شهرستان ورامین قطب کشاورزی استان تهران و کشور است که یکی از موارد مهم در این سفر، رسیدگی به بحث کشاورزی شهرستان و مشکلات آن است.

خوانساری گفت: ایجاد مرکز فراوری پسته ورامین یکی از نیازهای مهم شهرستان است تا پسته مرغوب ورامین با برند و نام این شهرستان در کشور و دنیا معرفی شود.

وی بیان داشت: برخی از پروژه‌های راه‌های دسترسی ورامین همانند جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر و نیز جاده آنتنی ورامین جوادآباد از پروژه‌های مهم نیمه تمام ورامین است که امید است با حضور رئیس جمهور زمینه تکمیل آن فراهم شود.

فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: صادرات گوشت ورامین یکی از مواردی است که باید با حضور رئیس جمهور مورد ارزیابی قرار گیرد زیرا شهرستان ورامین از ظرفیت بسیار زیادی در تولید گوشت قرمز برخوردار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ورامین در بخش ساختارهای فیزیکی بخش بهداشت و درمان، با کمبودهایی مواجه است که امید است با حضور رئیس جمهور این مشکلات برطرف و زمینه توسعه آن فراهم شود.

خوانساری از تأمین و تجهیز پایگاه‌های امدادی و تأمین نیروهای انسانی متخصص مورد نیاز این مراکز، به‌عنوان یکی از اولویت‌های ورامین یاد کرد.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، منطقه صنعتی خیرآباد، تصفیه‌خانه چرمشهر و ارائه تسهیلات بانکی برای تجهیز کارگاه‌های قالیبافی به‌عنوان دیگر درخواست‌های شهرستان ورامین از رئیس جمهور یاد کرد.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.