خانه » اخبار و رویدادها » برگزاری سومین جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین

برگزاری سومین جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین

صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان و مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران سومین جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی و ششمین جلسه آموزشی مسؤولین روابط عمومی های شهرستان ورامین در سال جاری در فرمانداری ورامین برگزار گردید.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین: مهندس منصوری در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیر کل روابط عمومی استانداری و مسؤولین روابط عمومی ادارات شهرستان اظهار داشت: با حرکت خوب و موثر روابط عمومی ها باید امید به فضای نشاط در مردم ایجاد شود و به فضل خدا به حرکت عمومی کشور امید وار بشوند.

فرماندار ورامین افزود: در حوزه روابط عمومی مقام معظم رهبری مطالباتی دارند که شما باید به آن جامه عمل بپوشانید. مقام معظم رهبری فرمودند روابط عمومی های بخش های مختلف دولت با ید فعال شوند و با استفاده از رسانه ملی و روزنامه ها، اقدامات مختلف را با زبانی  تاثیرگذار و قابل فهم  به اطلاع مردم برسانند.

 محسن منصوری بیان داشت: ما در این حوزه کم کاری کرده ایم، یکی از ضعف های ما ضعف رسانه ای است . خدمات دولت نهم و دهم حقیقتاً با مجموع دولت های قبل رقابت می کند. چه در حوزه مسکن ، چه در حوزه نیرو گاه ، چه در حوزه پالایشگاه ،چه در حوزه راه خدمات بزرگی انجام شده اما کمتر اینها منعکس شده شاید یکی از دلایلش این باشد که ما کمتر هزینه کرده ایم .

وی افزود: این به این معنا نیست که اگر پول نباشد کاری نمی شود کرد گاهی با خوش سلیقگی می شود اثر گزاری بیشتری انجام داد.

منصوری بیان داشت: نهم و دهم دی ماه را در پیش داریم، این روزها یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی کشور ما است که باید به آن پرداخته شود. اتفاقی که در ۹ دی افتاد را باید در برنامه ها، همایش ها ، ادارات نیز بیان کرد.

در ادامه و پس از تقدیر از مسؤولین روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی و ثبت احوال ورامین شفیق مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی جایگاه حساسی است که هر مسؤول باید با استفاده از ابزارهای مناسب نسبت به انجام وظایف خود اقدام کند.یکی از این ابزارها تبلیغات است.

وی افزود: برای ورود به عرصه های تبلیغی و اطلاع رسانی ابزار هنر بهترین ابزاری است که در اختیار یک مدیر و مدیر روابط عمومی قرار دارد. و باید با استفاده از این ابزار بهترین شکل اطلاع رسانی خدمات انجام شده را منعکس و به گوش مردم رساند.

گفتنی است این جلسه سومین جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ورامین در سال جاری و ششمین جلسه آموزشی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان بود که با تدریس آقای شفیق مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران و با موضوع تبلیغات در فرمانداری ورامین برگزار شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.