خانه » اخبار و رویدادها » بخشدار مرکزی ورامین:خدمت به روستاییان از گواراترین خدمات است

بخشدار مرکزی ورامین:خدمت به روستاییان از گواراترین خدمات است

بخشدار مرکزی ورامین با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به روستاییان گفت: خدمت به روستاییان از گواراترین خدمات است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، ساعاتی پیش و در راستای بازدیدهای روستایی جهت پیگیری امور عمرانی و اجتماعی روستاها و دیدار و بررسی مشکلات مردم، محسن منصوری فرماندار شهرستان به همراه معاونان فرمانداری و روسای ادارات شهرستان ورامین با حضور در روستای عبدل‌آباد از توابع بخش مرکزی ورامین از نزدیک با مردم این روستا دیدار کردند.

در این بازدید ضمن بازدید مسئولان از سطح روستا با اجتماع در حسینیه موسی بن جعفر (ع) به سئوالات مردم و شورای اسلامی روستا پاسخ داده شد.

منصوری فرماندار ورامین ضمن بررسی دقیق عملکرد ادارات شهرستان در رابطه با روستای مذکور دستورات لازم را برای رفع مشکلات روستاییان صادر کرد و تدابیر لازم توسط ادارات ذیربط اتخاذ شد.

در حاشیه این بازدید، بهسازی تعدادی از معابر روستای عبدل‌آباد به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت نیز افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی شهرستان ورامین در مورد افتتاح طرح‌های مذکور خدمت به روستاییان را از گواراترین خدمات دانست و گفت: روستای عبدل‌آباد از جمله روستاهای بزرگ و پرجمعیت بخش مرکزی می‌باشد که فعالیت‌های خوبی در آن صورت پذیرفته است.

وی آسفالت بخش قابل توجهی از معابر روستا، حفر چاه آب آشامیدنی، هدایت آب‌های سطحی، کمک به تکمیل حسینیه روستا، فعال‌تر شدن و ارتقای سطح خدمات درمانی در مراکز درمانی دولتی و خصوصی روستا را از جمله این فعالیت‌ها دانست و گفت: البته کارهای بسیاری هنوز باقی مانده است که باید با برنامه‌ریزی و پیگیری تمام ادارات به حل آنها کمک شود.

طباطبایی پیگیری مسائل فرهنگی روستاها را بسیار مهم توصیف کرد و از ادارات فرهنگی به‌ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی خواست بیش از گذشته در انجام برنامه‌های هدفمند فرهنگی در روستا اهتمام ورزند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.