خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه ورامین: بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد سهم بسزایی در درمان منطقه دارد

امام جمعه ورامین: بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد سهم بسزایی در درمان منطقه دارد

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در دیدار مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد سهم بسزایی در درمان منطقه دارد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، سید علی جمالیان به‌همراه مسئولان بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین، مقارن با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که در بیت آیت‌الله محمودی گلپایگانی و با حضور سید علی جمالیان مدیرکل درمان استان تهران انجام شد، حسن تاجیک رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین، حسن علیلو مدیر این بیمارستان و برخی دیگر از مسئولان این بیمارستان نیز حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان  امام حسین (ع) در سخنانی برخی مسائل و مشکلات شهرستان ورامین را مطرح کردند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی، شهرستان ورامین را یکی از شهرهای دارای امتیازات ویژه و خاص در کشور و در سطح استان تهران معرفی کرد و گفت: شهرستان ورامین سهم به سزایی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشته و با توجه به امتیازات خاص این بیمارستان نیاز به توجه بیشتر و ویژه مقامات و مسئولان دارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین همچنین در ادامه با تقدیر از فعالیت‌های مجموعه سازمان تامین اجتماعی و اداره کل درمان استان تهران اظهار داشت: از جمله خدمات بسیار ارزنده سازمان تامین اجتماعی در سطح شهرستان ورامین توجه به مقوله درمان و سلامت بیمه شدگان این شهرستان است که با بهره‌مندی از بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد سهم به‌سزایی در توجه به رفع مشکلات و مسائل بیمه شدگان و بیماران در این مقوله داشته است.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی همچنین از تلاش و کوشش مجموعه روسا، مدیران و کارکنان زحتمکش بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین به‌عنوان یکی از مراکز درمانی تابعه اداره کل تامین اجتماعی استان تهران در راستای ارائه خدمات درمانی بهینه به بیمه شدگان شریف و شهروندان این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

ارتقای کیفیت خدمات درمانی در سطح شهرستان ورامین

مدیر کل درمان استان نیز در ابتدای این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر در سخنانی، شهرستان ورامین را شهری مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: به همین لحاظ شهرستان ورامین دارای احترام و جایگاه ویژه‌ای میان مردم و مسئولان است.

سید علی جمالیان همچنین ضمن تقدیر از ریاست بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد و مجموعه پرسنل خدوم و زحمتکش این بیمارستان از اهتمام ویژه این اداره کل در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی در سطح شهرستان ورامین و مراکز درمانی تابعه این اداره کل خبر داد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.