خانه » اخبار و رویدادها » فردا نماز جمعه ورامین در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می شود

فردا نماز جمعه ورامین در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می شود

واحد روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین طی اطلاعیه ای اعلام نمود: فردا نماز جمعه ورامین در مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

 به گزارش ورامین سیتی به نقل از واحد روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین طی اطلاعیه ای اعلام نمود : با توجه به کاهش محسوس دمای هوا نسبت به جمعه گذشته نماز جمعه سوم آذرماه ۱۳۹۱ راس ساعت ۱۱:۲۰ با قرائت دعا و سپس سخنرانی قبل از خطبه ها در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) واقع در خیابان مسجد جامع برگزار خواهد شد.

این اطلاعیه تصریح می کند: این جابجایی مکان برگزاری نماز جمعه ورامین هرسال صورت می پذیرد،در ماه های گرم سال این نماز وحدت بخش در مسجد جامع ورامین و در ما های سرد در مصلی صاحب الزمان(عج) اقامه می شود،همچنین در سال دو نماز جمعه در گلزارهای شهدای سید فتح الله و حسین رضا ورامین برگزار می گردد.

روابط عمومی ستاد نماز جمعه ورامین از مومنین و نمازگزاران خواست با حضور به موقع در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) از فیوضات ادعیه و نیز سخنرانی قبل از خطبه ها استفاده نمایند.

این اطلاعیه با بیان اینکه پارک نمودن خودرو در خیابان مسجد جامع در ساعات برگزاری نماز جمعه ممنوع می باشد از نمازگزاران خواست خودروهای خود را در خیابان ها و ورودی های اطراف مصلی پارک نمایند تا از ایجاد ترافیک سنگین جلوگیری شود.

گفتنی است سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه فردا سوم آذر ماه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) بی سیم روغنکشی بوده و محورهای سخنرانی وی عاشورا و قیام ابا عبدالله(ع) می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.