خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه ورامین:کشورهای اسلامی فکری برای غده سرطانی به نام اسرائیل کنند

امام جمعه ورامین:کشورهای اسلامی فکری برای غده سرطانی به نام اسرائیل کنند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این شهر پس از دعوت خود و نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی، قرآن را نور معرفی کرد و ابراز داشت: یکی از مشکلاتی که قرآن در قیامت از آن شکایت می‌کند کوچک شمردن قرآن است، کوچک شمردن قرآن یعنی اینکه به دستورات عمل آن نشود، قرآن از ما انتظار دارد به دستوراتش عمل کنیم.

امام جمعه ورامین ادامه داد: بسیاری از مسلمانان به قرآن عمل نمی‌کنند، قرآن را ضایع و کوچک می‌شمرند، خود قرآن در روز قیامت این شکایت را می‌کند، بسیاری قرآن را تکذیب می‌کنند، تکذیب تنها این نیست که بیایند و بگویند قرآن دروغ می‌گوید، خیر، همین که به قرآن عمل نشود نیز تکذیب است، رفتارهای یک مسلمان باید مطابق قرآن باشد، قرآن کامل است، راجع به تمام مسائل بشر دستورات دارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تشریح کرد: هرکس خود بنشیند و تفکر کند چقدر رفتارهایش با قرآن مطابقت دارد، به خود بیاییم.

وی ضمن تشکر از افرادی که در جهت تعلیم قرآن گام برمی‌دارند اظهار داشت: اگر قرآن با جان و دل فرزندان ما مانوس شود انحرافات راه به جایی نخواهند برد.

عشق امام حسین (ع) فراگیر شده است

امام جمعه ورامین در ادامه ضمن اشاره به ایام محرم تاکید کرد: حرکت اباعبدالله (ع) برای سلطنت و دنیا نبود، ایشان برای احیای دین خدا و امر به معروف و نهی از منکر حرکت کردند، خود امام در چند مورد هدف از حرکت را بیان می‌دارد تا در تاریخ بماند و دیگران از آن بهره برند.

وی افزود: روز به روز بر عظمت و عزت سیدالشهدا (ع) در جهان افزوده می‌شود، امروز حتی در کشورهای مسیحی نشین و نیز کمونیستی برای امام (ع) مجلس عزا برپا می‌دارند، عشق به امام حسین (ع) فراگیر شده است، همه ارادت به آقا دارند، آقا تمام هستی خود را برای اسلام دادند، چراغ حسین (ع) را خداوند روشن کرده است، بنده نمی‌تواند آن را خاموش کند، امروز ما اگر نام و نشانی از اسلام می‌بینیم به برکت قیام سید الشهدا (ع) است، شروع اسلام را پیامبر (ص) سبب شد اما بقای اسلام به برکت وجود اباعبدالله (ع) است.

کشورهای اسلامی فکری برای غده سرطانی به نام اسرائیل کنند

آیت‌الله محمودی سپس ضمن بیان فرازهایی از اهداف حرکت امام حسین (ع) با اشاره به فرمایشات خود حضرت تصریح کرد: در آن برهه زمانی اسلام حاکم نبود، تا جایی که انسان مومن لقای خدا را تقاضا می‌کرد، امام حسین (ع) فرمودند «مردم بنده دنیا شدند و دین تنها بر سر زبان آنها است»، ببینید، گویی این حرف برای امروز است، اگر دین تنها بر سر زبان کشورهای اسلامی نبود در منطقه ما شیوخ و حکام عرب که وابسته به امریکا هستند حاکم نمی‌شدند.

وی سپس با بیان اینکه حدود ۵۶ کشور اسلامی در جهان وجود دارد افزود: اگر اسلام به معنای واقعی اجرا می‌شد این وضعیت ما نبود، کشورهای اسلامی فکری برای غده سرطانی به نام اسرائیل کنند، من متاسفم از اینکه کشورهای به ظاهر اسلامی به جای اینکه تجمع کنند و تصمیمی برای جنایات اسرائیل بگیرند به نفع صهیونیست‌ها عمل می‌کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.