خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » با حضور استاندار تهران ؛ بهره برداری ۱۲ پروژه عمرانی در شهر جواد آباد

با حضور استاندار تهران ؛ بهره برداری ۱۲ پروژه عمرانی در شهر جواد آباد

بختیاری ، بخشدار جواد آباد گفت: در دومین روز از سفر استانی استاندار تهران به شهرستان ورامین ۱۲ پروژه عمرانی در بخش جوادآباد به بهره برداری رسید.

 

‘سعید بختیاری ‘ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه ها در قالب گازرسانی به روستاها، راه روستایی و آبفای روستایی اجرا شده و به بهره برداری رسید.

وی گفت: در حوزه گاز روستایی، با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال عملیات گاز رسانی به روستاهای ایجدانک ، ایجدان ، قشلاق شمس آباد و کویرآباد انجام گردید.

بختیاری اظهار داشت: کار گازرسانی به سه روستای زواره، تجره و شمس آباد نیز انجام شده که در حال تست نهایی بوده و در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

بختیاری تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۷ روستا در شهر جواد آباد وجود دارد که از این تعداد ۳۶ روستا بالغ بر ۲۰ خانواده، ۶ روستا زیر ۲۰ خانوار و مابقی روستاهایی می باشند که در مجاورت مزارع احداث شده و به صورت فصلی دارای سکنه می باشند.

وی با اشاره به تلاش دولت خدمت گذار به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته گفت: با بهره برداری از پروژه گاز رسانی به این روستاها ، تمامی روستاهای بخش جواد آباد از نعمت گاز برخوردار می شوند.

بخشدار جواد آباد همچنین از افتتاح ۲ طرح جاده روستایی توسط استاندار تهران خبر داد و

اظهار داشت: راه بین روستایی آبباریک به دمزآباد ، نجف آباد به حصار قاضی و سه دهانه پل جاده جواد آباد به ورامین ، آبباریک به ورامین و حصارقاضی به خاوه به بهره برداری رسید.

وی افزود: هزینه اجرای این طرح های عمرانی که سهم به سزایی در آسایش روستائیان دارد بالغ بر ۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال است.

بختیاری در ادامه گفت: پروژه های حوزه آب روستایی شامل حفر و تجهیز چاه آب شرب روستای سلمان آباد جواد آباد است که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اجرا گردیده است و افتتاح شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با بهره برداری از این طرح های عمرانی ؛ زمینه خدمت رسانی بهتر و مناسب تر به مردم جواد آباد و روستائیان ساکن در این بخش فراهم شود .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.