خانه » اخبار و رویدادها » منصوری :پیشرفت “خورین” نمونه موفقی از همکاری مسئولان است

منصوری :پیشرفت “خورین” نمونه موفقی از همکاری مسئولان است

فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه مراسم افتتاح شش پروژه عمرانی بخش مرکزی گفت: پیشرفت «خورین» نمونه موفقی از همدلی و همکاری مسئولان است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، با حضور نقوی نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده امام جمعه خیرآباد، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ورامین شش پروژه عمرانی در بخش مرکزی ورامین افتتاح شد.

محسن منصوری در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: به فضل خداوند متعال امروز تحول بزرگی در روستاها ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان ورامین ادامه داد: در این روستاها ۱۲ میلیارد ریال اعتبار از طرف دولت و ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از سوی دهیاری و بخشداری هزینه شده است تا در حد قابل قبولی مشکلات موجود بر سر راه روستاییان برطرف شود.

وی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن طرح‌های اجرا شده در روستاها به‌ویژه روستای خورین گفت: پیشرفت خورین نمونه موفقی از همدلی و همکاری مسئولان است، در هر مبحثی که همدلی مسئولان این‌گونه باشد کارها به بهترین شکل صورت می‌پذیرد، در این بخش نیز شخص بنده کم‌ترین دخالت را داشتم و تنها از اقدامات دوستان حمایت کردم اما اینک خروجی بسیار مثبتی مشاهده می‌شود.

سیاه منصوری مسئول شورای اسلامی روستای خورین نیز اذعان داشت: در تاریخ هفتم خرداد سال ۹۰ فرماندار شهرستان وعده پیگیری سه طرح در خورین را داده بود که امروز پنج طرح افتتاح شد.

گفتنی است، ساعاتی پیش پنج پروژه بهسازی و آسفالت معابر روستای خورین، ساختمان دهیاری، جاده آسفالت خورین به خیرآباد به طول سه کیلومتر، حفر چاه آب و اصلاح شبکه آبرسانی روستا در روستای خورین افتتاح شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.