خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه ورامین: مسئولان در رفع مشکلات بهداشتی شهرستان اهتمام داشته باشند

امام جمعه ورامین: مسئولان در رفع مشکلات بهداشتی شهرستان اهتمام داشته باشند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، آیت الله ‘ سید مرتضی محمودی ‘ روز چهارشنبه در دیدار با مسئولین بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد و درمانگاه های تابعه که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: اهمیت تلاش جامعه پزشکی در دین مبین اسلام به حدی است که در روایات و احادیث رسیده از ائمه معصومین، احیاء کردن یک انسان، برابر با زنده نمودن تمامی مردم قلمداد شده است.

وی اظهار داشت: تلاش جامعه پزشکی از اهمیت و اعتبار بسیار برخوردار است و این افراد با سعی و تلاش خود سلامتی را به مردم اهدا می نمایند.

وی افزود: پزشکان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و باید تلاش نمایند تا با خدمت رسانی بیشتر به مردم ، بهداشت روانی و جسمی را به مردم به خصوص مردم محروم ارزانی دارند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: جامعه پزشکی و درمانی با وجود مشکلاتی که دارند، با تلاش وافر مشکلات بهداشتی و درمانی مردم را برطرف می کنند و عملکرد مثبت آنها به دلیل وجود اعتقادات دینی در بین آنان است که به حرفه خود تنها به یک شغل نگاه نمی کنند بلکه بر این باور هستند که با تکیه بر فرهنگ اسلامی باید مشکلات مردم را برطرف نمایند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در افزایش سطح سلامت عمومی جامعه گفت: یکی از خدمات بسیار ارزنده انقلاب اسلامی اهتمام بر مقوله درمان و سلامت است که احداث بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد در ورامین نیز از جمله برکاتی است که به واسطه این نظام الهی به مردم ارزانی شده است.

وی تصریح کرد: با وجود خدمات ارزنده ای که در زمینه بهداشت و درمان به مردم ورامین ارائه شده ولی هنوز هم این شهرستان با مشکلاتی روبرو است که مسئولین باید با اهتمام بیشتر نسبت به رفع آنها اقدام نمایند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.