خانه » اخبار و رویدادها » سید احمد احمدی:مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی «سید ‌الایام» برگزار می‌شود

سید احمد احمدی:مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی «سید ‌الایام» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری ورامین از برگزاری مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی سید الایام خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فاس ، سید احمد احمدی از برگزاری مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی «سید الایام» خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هشتم آبان سی و چهارمین سالگرد برپایی نماز جمعه در شهرستان ورامین به امر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و به امامت آیت‌الله محمودی  است این مسابقه بزرگ برپا می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری ورامین اظهار داشت: اکنون شجره طیبه نماز جمعه ورامین با عمری ۳۳ ساله و رشدی ۱۰۰ درصدی، قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام و جلوه­ای از اتحاد ولایت‌مداری مردم ایران را به نمایش گذاشته و صفوف بهم فشرده اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان، خط بطلانی بر یاوه گویی‌های امپراطوری خبری غرب و منافقان داخلی کشیده است.

وی در ادامه افزود: استکبار ستیزی، حضور ملت در تمام حوادث تلخ و شیرین، دفاع از حریم قرآن و نبوت و امامت و ولایت، امداد رسانی و حفظ ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله از جمله آثار و برکات نماز عبادی سیاسی جمعه شمرده می­شود.

این مسئول سپس با اشاره به گسترش روز افزون فضای مجازی و الکترونیکی تصریح کرد: در جهت رشد فرهنگ نماز جمعه در میان اقشار جامعه مسابقه بزرگ سید الایام برگزار می شود.

احمدی در این راستا ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین به عنوان قطب فناوری اطلاعات اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ وبلاگ سید الایام با موضوع نماز جمعه ورامین کرده است.

این مسئول عنوان کرد: علاقمندان از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیک info@osveh.info ارسال کنند و برای شرکت در این مسابقه ارسال آدرس اینترنتی، نام و نام خانوادگی شرکت کننده و شماره تماس به آدرس پست الکترونیک فوق ضروری است.

وی فرصت ارسال آثار را از پانزدهم آبان تا بیست و ششم دی ماه اعلام کرد و افزود: از نفرات برتر این مسابقه بزرگ در دهه مبارک فجر تقدیر می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری ورامین از علاقمندان خواست برای شرکت در این مسابقه وبلاگ‌هایی در یکی از موضوعات بررسی ابعاد شخصیت اسوه خدمت ورامین، نماز جمعه در آینه شعر و ادب، نماز جمعه ورامین در آینه خاطرات، نماز جمعه و استکبار ستیزی، نماز جمعه و نقش آن در بیداری اسلامی، نماز جمعه و نقش آن در اقتصاد مقاومتی، نقش جوانان در نماز جمعه، تاثیر نماز جمعه در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و ارزیابی کمی و کیفی نمازهای جمعه ورامین، پیشوا، پاکدشت، قرچک، جواد آباد و خیر آباد ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه سه داور محتوایی و سه داور فنی از مدرسان دانشگاه سطح کیفی و محتوایی آثار دریافتی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، افزود: حجت الاسلام‌ والمسلمین سید محسن محمودی، مهدی کردبچه و نیز خود بنده وبلاگ‌ها را داوری محتوایی کرده و آقایان غلامحسین بازیاری، وحید محمدی یکتا و محسن ممیزی که از داورهای مسابقه ملی وبلاگ خرداد هستند داوران فنی وبلاگ‌های دریافتی خواهند بود.

این مسئول مسابقه گفت: هدایای نفیس به سه نفر برتر مسابقات مذکور اعطا شده و نفرات چهارم، پنجم و ششم نیز لوح تقدیر به رسم یادبود دریافت می‌کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.