خانه » اخبار و رویدادها » لیگ برتر تکواندو قرعه کشی شد/ شهرداری ورامین جایگزین قهرمان

لیگ برتر تکواندو قرعه کشی شد/ شهرداری ورامین جایگزین قهرمان

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در غیاب قهرمان دوره قبل همزمان با عید غدیر و با حضور هفت تیم در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، در حالی که از سوی رئیس سازمان لیگ تکواندو وعده داده شده بود مسابقات لیگ برتر تکواندو از ۱۴ مهرماه آغاز خواهد شد، مشکلات برخی تیم‌ها برای حضور در این مسابقات باعث تاخیر ۲۹ روزه در به صدا در آمدن زنگ آغاز رقابت‌های لیگ برتر تکواندو شد.

پس از آنکه گازفجرجم که در طول چند سال گذشته یکی از تیم‌های خوب و مدعیان لیگ برتر بود از حضور در این مسابقات انصراف داد و استیل البرز را جایگزین خود کرد، قهرمان فصل گذشته نیز قید مبارزه روی “شی هاپ چانگ” لیگ برتر را زد.

شهرداری بندرعباس که مدت‌ها پیش تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ آغاز کرده بود سرانجام به دلیل مشکلات مالی از شرکت در این مسابقات کناره‌گیری کرد تا شهرداری ورامین جایگزین این تیم شود.

پیام خانلرخانی از تکواندوکاران باسابقه ورامینی که در کادر فنی بندری‌ها حضور داشت موفق شد با رایزنی‌های متعدد تیم را حفظ کرده تا با نام شهرداری ورامین در لیگ حضور پیدا کند.

خانلرخانی در این مورد  گفت: بازیکنان خوبی در اختیار داشتیم و نمی‌خواستیم آنها را از دست بدهیم که پس از مذاکرات متعدد و حمایت فرماندار ورامین موفق شدیم تیم را حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود: حجی زواره از جمع ما جدا شده ولی خدامی، بیات، اسبقی، رضایی و … هستند و می‌توانیم با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم نتایج خوبی هم کسب کنیم. قطعا حریف سرسختی برای مدعیان خواهیم بود.

اما در زمانی که شهرداری ورامین با ورود خود از کاهش تیم‌های لیگ برتری جلوگیری کرد، تایدواتر بندرعباس هم قصد شرکت در لیگ برتر را داشت که قوانین دست و پاگیر فدراسیون تکواندو مانع از افزایش تیم‌ها به عدد هشت شد تا تکواندوکاران خوب بندرعباسی شانس مبارزه در لیگ برتر را از دست بدهند.

به هر حال بعد از کش و قوس‌های فراوان مسابقات تکواندوی لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرعه کشی شد تا ۱۳ آبان‌ماه همزمان با عید سعید غدیرخم این رقابت‌ها آغاز شود.

براساس برنامه این مسابقات در هفته اول شهرداری ورامین استراحت دارد، استیل البرز با ملی حفاری، دانشگاه آزاد با مس کرمان و سایپا با قوامین ناجا پیکار خواهند کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.