خانه » اخبار و رویدادها » رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو:شهرداری ورامین جایگزین شهرداری بندرعباس می‌شود

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو:شهرداری ورامین جایگزین شهرداری بندرعباس می‌شود

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو از جایگزینی تیم شهرداری ورامین به جای تیم انصراف داده شهرداری بندر عباس در لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور خبرداد.

 به گزارش ورامین سیتی به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد کرمی با بیان این مطلب اظهار داشت: قرعه کشی مسابقات لیگ برتر که قرار بود هفته گذشته انجام شود به دلیل انصراف تیم شهرداری بندر عباس انجام نشد.

وی افزود: تیم شهرداری بندر عباس به دلیل مشکلات مالی روز گذشته انصراف داد و باتوجه به شرایط سایت سازمان لیگ بلافاصله تیم شهرداری ورامین جایگزین شده که با همان ترکیب تیم شهرداری بندرعباس در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

کرمی تصریح کرد: باید با ۶ تیم لیگ برتر را آغاز می‌کردیم اما حضور تیم جایگزین تا فردا تکلیف قرعه کشی رقابت هارا مشخص خواهد کرد، تیم شهرداری ورامین مبلغ ورودیه لیگ رانیز امروز پرداخت کرده است .

وی ادامه داد: به هرحال بازیکنان تیم شهرداری بندر عباس آزاد اعلام می‌شوند و تیم ورامین نیز می‌تواند از وجود بازیکنان آزاد در ترکیب تیم خود برای حضور در مسابقات لیگ برتر استفاده کند.

رئیس سازمان لیگ در خصوص تعویق رقابت های لیگ برتر و آغاز این رقابت ها در آبان ماه گفت: سال گذشته هم مسابقات لیگ برتر را از آبان ماه استارت زدیم و مشکلی نداشتیم امسال هم باتوجه به شرایط اقتصادی برخی تیم ها ثبت نام آنها دیر انجام شد اما درهرحال مسابقات مانند فصل قبل از آبان ماه آغاز می‌شود و مشکل خاص وجود ندارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.