خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین:دولت نهم و دهم شهرستان ورامین را به بالندگی رساند

فرماندار ورامین:دولت نهم و دهم شهرستان ورامین را به بالندگی رساند

 

 

فرماندار شهرستان ورامین گفت: فعالیت های انجام شده در دولت نهم و دهم باعث شد تا شهرستان ورامین به بالندگی و پویایی دست یابد.

 

‘محسن منصوری’ روز چهارشنبه در چهارمین دوره از سفرهای استانی رییس جمهور به ورامین در جمع مردم شهرستان در استادیوم تختی این شهر گفت: مردم همیشه ولایتمدار ورامین در تاریخ انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور تأثیرگذار خود صحنه های مختلف، ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند.

وی گفت: امروز نیز مردم همیشه در صحنه شهرستان ورامین پای عهد و یپمان خود با انقلاب اسلامی ایستاده اند و تا پای جان خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم ولایت فقیه دفاع خواهند کرد .

منصوری با بیان خدمات دولت نهم و دهم در شهرستان ورامین گفت: پروژه های مصوب سفرهای سه گانه هیأت دولت به ورامین، تأثیر بسزایی در پیشرفت شهرستان به همراه داشته که می توان از افتتاح سد ماملو به عنوان یکی از مهمترین این پروژها یاد کرد.

وی افزود: یکی از مشکلات کشاورزی منطقه ورامین، کمبود آب زراعی است که با اختصاص ۹۰ میلیون مترمکعب حق آبه از سد ماملو این کمبود در حال برطرف شدن است.

وی افزود: بهره برداری از کمربندی قم گرمسار نیز یکی دیگر از پروژه هایی است که توانسته شهرستان ورامین را از بن بست خارج و احداث آنتن های اتصالی شهر جوادآباد به این کمربندی می تواند مشکلات این منطقه را نیز مرتفع کند.

وی درباره اجرای پروژه مسکن مهر گفت : ۲۰ هزار واحد مسکن مهر اکنون در شهرستان ورامین در دست ساخت است که از این تعداد سه هزار واحد تحویل شده و هفت هزار واحد نیز در شرف تحویل به متقاضیان است.

فرماندار ورامین افزود: ارتقای سطح امنیت شهرستان با استقرار فرماندهی نیروی انتظامی شرقی به حد مطلوبی رسیده که این نشان از درایت دولت در شناسایی مناطقی است که نیاز به امنیت بیشتری دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: سفر چهارم هیأت دولت به شهرستان ورامین با پیگیری مصوبات ناتمام، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر شهرستان ورامین باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.