خانه » اخبار و رویدادها » پیشرفت های مدیریت آموزش و پرورش ورامین استمرار می یابد

پیشرفت های مدیریت آموزش و پرورش ورامین استمرار می یابد

مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت:پیشرفت های مدیریت آموزش و پرورش ورامین استمرار می یابد.

 به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس  مجتبی عرب عامری با اعلان اینکه کارشناسی های انجمن اولیاومربیان وپیش دبستانی آموزش وپرورش ورامین رتبه اول  استان رابه خوداختصاص دادند گفت:نتایج ارزیابی دوایر ادارات وکارشناسی های آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران رقم خورد.

وی اظهار داشت:طی بررسی که توسط ارزیابان اداره کل آموزش وپرورش استان تهران قرارگرفت ،کارشناس انجمن اولیاومربیان وکارشناسی پیش دبستانی آموزش وپرورش ورامین  باکسب بالاترین امتیاز۱۰۰ درسال ۹۱-۹۰موفق به کسب رتبه اول وبرتراستان شدند.

این مسئول سپس به کسب رتبه برتر روابط عمومی های شهرستان های استان تهران توسط ورامین اشاره نمود و گفت: درارزیابی به عمل آمده ازسوی کارشناسان این اداره کل  مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش ورامین توانست باامتیاز ۱۰۰رتبه اول استان رابدست آورد.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده برای ایجاد هماهنگی بیشتر در بخش ورزش مدارس شهرستان اشاره نمود و ادامه داد:در این راستا جلسه تحلیلی وهمسوسازی بامربیان ورزش مقطع ابتدایی درورامین برگزارشد،تمام سعی و تلاش ما این است که پیشرفت های مدیریت آموزش و پرورش ورامین استمرار می یابد و این میسر نخواهد بود جز با رضایت دانش آموزان و همکاران از این مدیریت و به همین خاطر موشکافانه تمامی مطالبات این عزیزان پیگیری می گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.