خانه » اخبار و رویدادها » امکانات لازم برای رشد ورزش را مهیا کنیم

امکانات لازم برای رشد ورزش را مهیا کنیم

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: باید هرچه زودتر با فراهم کردن امکانات لازم برای روند رو به رشد ورزش شرایط را مهیا کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، محسن حسینی  در نخستین نشست خود با مسئولان هیئت‌های ورزشی، مشکلات و خواسته‌های ورزش منطقه را مورد بررسی قرار داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این دیدار که با حضور تمام مسئولان هیئت‌ها برپا شد، با اشاره به شناخت قبلی از وضعیت موجود ورزش در ورامین گفت: قبل از قبول تصدی ورزش ورامین تا حدودی با کاستی‌های ورزش منطقه آشنا شدم و تصمیم بر آن شد با تدوین برنامه با مشارکت متولیان ورزش برای برون رفت از بحران نخستین گام‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به توانمندی افرادی که در راس هیئت‌ها قرار دارند، ادامه داد: در بدو حضورم در ورامین با شناختی که از هیئت‌ها و مسئولان آن پیدا کردم دریافتم که افرادی در راس قرار دارند که خود به‌عنوان مربی و کار بلد رشته‌های تخصصی درحال فعالیت می‌باشند که این خود جای امیدواری را برای پیشرفت باقی گذاشت.

این مسئول افزود: با توجه به وجود توانمندی و تمام مزیت‌هایی که سراغ دارم، آنچه که درخور شان ورزش این منطقه است، وجود ندارد که باید با همدلی و تعامل به افق روشن دست یافت و این امر با همت دلسوزان ورزش و مسئولان شهرستان تحقق می‌یابد.

حسینی عنوان داشت: مکان‌های ورزشی که خانه اصلی ورزشکاران است از لحاظ کیفی باید به شرایط مطلوب نزدیک شوند و باید هرچه زودتر با فراهم کردن امکانات لازم برای روند رو به رشد ورزش شرایط را مهیا کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه افزود: ورامین به‌عنوان دومین شهرستان پرجمعیت استان تهران محسوب می‌شود و این امر بهترین فرصت برای قهرمان‌پروری است که باید با تدابیر خاص و برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، پرورش استعداد را در دستور کار قرار داد.

حسینی اشاره داشت: امیدوارم با ایجاد یک رابطه به دور از تنش و با همکاری مسئولان منطقه ورامین، ورزش هرچه زودتر به جایگاه اصلی خود در کشور نزدیک شود.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین تصریح کرد: با وجود افراد با تجربه و دلسوز، ورامین این قابلیت را دارد که به‌زودی در عرصه ورزش رشد نموده و قهرمانان و تیم‌های زیادی را به کشور معرفی کند که امیدوارم این مهم هرچه زودتر به تحقق نزدیک شود.

در ادامه این نشست روسای هیئت‌ها بعد از معرفی خود به خواسته‌ها و مشکلات ورزش پرداخته و خواستار رفع آن از سوی متولی جدید ورزش ورامین شدند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.