خانه » اخبار و رویدادها » مسابقات آسیایی کیوکشین در ورامین آغاز شد + گزارش تصویری

مسابقات آسیایی کیوکشین در ورامین آغاز شد + گزارش تصویری

به گزارش ورامین سیتی، اولین مسابقات آسیایی کیوکشین سبک IKU جام سردار شهید جعفری منش در شهرستان ورامین با حضور تیم های مختلف ایران و دیگر کشورهای آسیایی در شهرستان ورامین آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور نماینده شهرستان های قرچک، ورامین، پیشوا در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرمانده سپاه ورامین، رئیس تربیت بدنی شهرستان، رئیس تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر مسئولین در سالن شهید گلعباسی برگزار شد، از اعضای تیم خانم های این سبک که در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کرده بودند تجلیل شد.

رئیس سبک IKU کیوکوشین کاراته در آسیا گفت: مسابقاتی که امروز شاهد اجرای آن هستیم اولین دور از مسابقات کیوکوشین سبکه IKU در سطح آسیا است که با حضور شرکت کنندگانی از استان های مختلف کشور و همچنین کشورهای عراق، جمهوری آذربایجان، کردستان عراق، افغانستان، تاجیکستان، ترکیه برگزار می شود.

 سرهنگ علیرضا صفری مسئول تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سبک IKU کیوکوشین کاراته در آسیا در حاشیه مسابقات آسیایی این رشته که به میزبانی شهرستان ورامین آغاز شد در جمع خبرنگاران گفت: باید از مسئولین شهرستان ورامین به خصوص فرمانده سپاه و رئیس تربیت بدنی و همچنین نیروی انتظامی این شهرستان جهت همکاری برای اجرای این دوره از مسابقات آسیایی تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: مسابقاتی که امروز شاهد اجرای آن هستیم اولین دور از مسابقات کیوکوشین سبکه IKU در سطح آسیا است که با حضور شرکت کنندگانی از استان های مختلف کشور و همچنین کشورهای عراق، جمهوری آذربایجان، کردستان عراق، افغانستان، تاجیکستان، ترکیه برگزار می شود.

رئیس سبک IKU رشته کیوکشین در آسیا ضمن بیان اینکه کیوکشین دارای شاخه های مختلفی است بیان کرد: رئیس سازمان جهانی سبک IKU کیوکشین آقای داود فرزین زاد می باشد که این برای جمهوری اسلامی ایران یک افتخار است.

صفری در خصوص وضعیت ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات نیز گفت: شهرستان ورامین نسب به گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است که شاهد هستیم در مسابقات کشوری که طی ماه های گذشته برگزار شد شاهد بودیم که بانوان ورامینی توانستند در آن مسابقات مقام سومی را کسب کنند.

وی ضمن بیان اینکه خوشحال هستیم که اولین دوره مسابقات کشوری و آسیایی آقایان در شهرستان ورامین برگزار می شود گفت: امیدواریم در ماه های آینده بتوانیم مسابقاتی با کیفیت بهتر و با حضور کشورهای بیشتری در این شهرستان برگزار کنیم.

دبیر سبک IKU کیوکشین در ایران گفت: در این دوره از مسابقات ۱۱ تیم از استان های مختلف کشور نیز حضور دارند که در مجموع ۲۰۶ کیوکشین کار در این دوره از مسابقات در حال مبارزه می باشند.

بهروز علیزاده دبیر سبک IKU کیوکشین در ایران در حاشیه اولین دور مسابقات آسیایی این سبک که به میزبانی شهرستان ورامین در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران گفت: این دور از مسابقات در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور ۵ کشور خارجی و ۱۱ تیم ایرانی در شهرستان ورامین در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات ۱۱ تیم از استان های مختلف کشور نیز حضور دارند که در مجموع ۲۰۶ کیوکشین کار در این دوره از مسابقات در حال مبارزه می باشند.

علیزاده اظهار کرد: این دوره از مسابقات جهت انتخابی ورزشکاران آسیا برای مسابقات جهانی می باشد.

وی در خصوص آمادگی ورزشکاران ورامینی در این دوره از مسابقات نیز گفت: اینکه این مسابقات آسیایی در شهرستان ورامین در حال اجرا است جای خوشحالی دارد و باید از مسئولین شهرستانی تقدیر و تشکر کرد که همکاری های بسیار خوبی برای اجرا این دوره از مسابقات داشته اند.

ورزشکاران شهرستان ورامین با آمادگی بسیار خوبی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده اند که امیدواریم بتوانیم رتبه خوبی را در این دوره از مسابقات به دست آوریم.

 مهدی پاشایی مسئول اجرایی اولین دوره مسابقات آسیایی کیوکوشین سبک IKU در جمع خبرنگاران گفت: ماه ها است که به دنبال کسب مجوز جهت برگزاری این دوره از مسابقات بودیم که به یاری خدا و حمایت فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ورامین جناب سرهنگ اصغری و همچنین تربیت بدنی شهرستان ورامین توانستیم این مجوز را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: ورزشکاران شهرستان ورامین با آمادگی بسیار خوبی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده اند که امیدواریم بتوانیم رتبه خوبی را در این دوره از مسابقات به دست آوریم.

پاشایی اظهار کرد: میزبانی بسیار خوبی توسط شهرستان ورامین در این دوره از مسابقات صورت گرفته است که امیدواریم برای دوره های بعدی این سطح نیز افزایش یابد.

IMG_8279

IMG_8280

IMG_8302

IMG_8306

IMG_8308

IMG_8311

IMG_8314

IMG_8316

IMG_8324

IMG_8334

IMG_8340

IMG_8341

IMG_8370

IMG_8383

IMG_8390

IMG_8395

IMG_8405

IMG_8422

IMG_8446

IMG_8447

IMG_8466

IMG_8491

IMG_8532

IMG_8553

IMG_8561

IMG_8576

IMG_8592

IMG_8605

IMG_8611

IMG_8618

ورامین ما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.