خانه » اخبار و رویدادها » باید جوانان بیشتری به ورزش در ورامین جذب شوند

باید جوانان بیشتری به ورزش در ورامین جذب شوند

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به جایگاه ورزش در سلامتی جسم و روح انسان‌ها گفت: باید جوانان بیشتری به ورزش در ورامین جذب شوند تا شهری پویا و بانشاط تر داشته باشیم.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با محسن منصوری فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

منصوری ضمن ابراز خرسندی از حضور فرد با تجربه‌ای در راس ورزش ورامین اظهار داشت: امیدوارم با بهره‌گیری از توانمندی و تجربیات بدست آمده بتوانید ورزش ورامین را به سرمنزل مقصود هدایت کنید.

فرماندار شهرستان ورامین در ادامه عنوان کرد: چندین اداره وجود دارند که به صورت شخصی علاقه دارم بیش از توان و مسئولیتم در بحث پیشبرد اهداف در آن ورود کنم که یکی از این نهادها، اداره ورزش است.

وی تصریح کرد: با توجه به در برگیری اقشار مختلف مردم از کودک گرفته تا افراد مسن در هردو بخش بانوان و آقایان، باید تمام نگاه‌ها و توانمندی‌ها برای اجابت خواسته‌ها به کار گرفته شود تا علاوه بر تضمین سلامتی راه برای قهرمان‌پروری و شناسایی استعدادهای ورزشی مهیا شود.

منصوری در پایان خاطر نشان کرد: به جهت علاقه‌ام به ورزش این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز با حضور در جلسات و نشست با اهالی ورزش به صورت مشترک با شناسایی معضل و خواسته‌های آنان راه را برای پیشرفت هموار کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.