خانه » اخبار و رویدادها » تابلوی یادبود شهدای محله کهریزک ورامین رونمایی شد

تابلوی یادبود شهدای محله کهریزک ورامین رونمایی شد

با حضور خانواده‌های معظم شاهد و مسئولان از تابلوی یادبود شهدای مسجد حضرت امام رضا (ع) محله کهریزک ورامین رونمایی شد.

به گزارش ورامین سیتی یه نقل از فارس ، صبح امروز با حضور خانواده‌های معظم شاهد و مسئولان تابلوی یادبود شهدای مسجد حضرت امام رضا (ع) محله کهریزک ورامین رونمایی شد.

در این مراسم که جمعی از خانواده‌های معظم شاهد، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید حر و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند، محمد راشدی طی سخنانی گفت: شهرداری ورامین بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ورامین، طرح تهیه، چاپ و نصب تابلوی شهدای محلات و مساجد شهر ورامین را در دستور جدی کار خود داشته و هم اکنون نیز این روند بصورت موفقیت آمیز ادامه دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین تصریح کرد: تاکنون در پنج سال گذشته تابلوی شهدای محلات و مساجد شهر ورامین از جمله مسجد المهدی واقع در خیابای شهید کسائیان، مسجد باب‌الحوائج واقع در کهنه گل، شهدای شهرک احمدیه و … تهیه، چاپ و در جایگاه مناسبی در مساجد نصب شده است.

محمد راشدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: طی مراسم با شکوهی از تابلو یادبود ۱۷ نفر از شهدای مسجد حضرت امام رضا (ع) محله کهریزک ورامین رونمایی و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گرامی داشته شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.