خانه » اخبار و رویدادها » نفرات برتر نخستین جشنواره ادبی ۱۵ خرداد توسط وزیر ارشاد تقدیر شدند

نفرات برتر نخستین جشنواره ادبی ۱۵ خرداد توسط وزیر ارشاد تقدیر شدند

نفرات برتر نخستین جشنواره سراسری ادبی ۱۵ خرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای رازی ورامین تقدیر شدند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، نفرات برتر و تقدیری نخستین جشنواره سراسری ادبی ۱۵ خرداد در مراسم اختتامیه این جشنواره که صبح جمعه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای رازی ورامین برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.

نفرات برتر بخش مقاله

در بخش مقاله نویسی، محمد اسماعیل زاده(قم) و عبدالرضا شیرکوند(ورامین) نفرات اول و دوم معرفی شدند؛ نسرین قلی پور(ورامین)، مریم قلی پور(ورامین) و فیض الله جمالی(ورامین) نفرات سوم معرفی شدند؛ همچنین مهدی شایان(اصفهان) و مهسا توسلی(ورامین) شایسته تقدیر شناخته شدند.

نفرات برتر بخش شعر

در بخش شعر، علی فردوسی(اصفهان) نفر اول، لیلا عبدی(زنجان) نفر دوم و علی سلیمانی(تهران) نفر سوم شناخته شدند؛ همچنین علیرضا رجبعلی زاده(کاشان)، شراره کامرانی(تهران)، پیمان طالبی(تفرش) و مجید مه آبادی(ورامین) تقدیریهای بخش شعر معرفی شدند.

نفرات برتر بخش داستان

یوسف نیک فام(تهران) و سیدمصطفی فرقانی(تهران) نفرات اول و دوم بخش داستان بودند و محمودرضا پیرهادی (پاکدشت) به همراه نرگس قنبری(قم) به طور مشترک، سوم شدند؛ تقدیریهای این بخش نیز مهین سماواتی(همدان) و مونا اسکندری(همدان) بودند.

تقدیریهای بخش خاطره

حمید امامی(قرچک) و  محمدحسین سَرجو(پرند) نیز به عنوان تقدیرشدگان بخش خاطره نویسی معرفی شده و جوایز خود را از دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

هیئت داوران این جشنواره ادبی نیز حجت الاسلام سیدمحسن محمودی، سعید وزیری، مجتبی دماوندی، سیدرضا طباطبایی، محمدرضا شرفی و سیدحسن طباطبایی به سر داوری حسین تاجیک معرفی شدند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.