خانه » اخبار و رویدادها » تجمع دانشجویان در محکومیت اهانت به مقدسات اسلامی

تجمع دانشجویان در محکومیت اهانت به مقدسات اسلامی

 

تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ورامین با برگزاری تجمعی اعتراض‌آمیز انتشار فیلم موهن به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین با برگزاری تجمع، انتشار فیلم موهن به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

این گزارش حاکی است، در این تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ورامین با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مسلمان مسلمان از دین کند حمایت، آمریکا – اسرائیل دو عامل جنایت، فریاد ما مثل خروش دریاست، مرگ بر آمریکا شعار دنیاست» هتک حرکت به ساحت پیامبر اکرم (ص) و اهانت به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

گفتنی است، «استکبارجهانی این آخرین پیام است، فتنه و جنگ نرم فقط خیال خام است»، «آمریکا – اسرائیل این آخرین پیام است، سپاه اسلامیان آماده قیام است» از دیگر شعارهای تجمع کنندگان و معترضان بود.

همچنین در پلاکاردهایی که در محل تجمع نصب شده بود، توطئه رژیم صهیونیستی و اقدام مذبوحانه عمال آمریکا در ساخت فیلم توهین آمیز نسبت به پیامبر رافت و مهربانی حضرت محمد (ص) و همچنین طراحی کاریکاتور موهن در فرانسه شدیدا محکوم شده بود.

تجمع کنندگان همچنین مجازات سازندگان فیلم موهن و حامیان آن را خواستار شدند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.