خانه » شهدای ورامین » زندگی نامه » زندگی نامه شهید صادق فرهادی

زندگی نامه شهید صادق فرهادی

 شهید صادق فرهادی در نهم اسفند ماه ۱۳۴۶ در ورامین متولد شد او پس از سپری کردن دوران کودکی .پس از گذراندن دوران ابتدایی در مدسه ولی عصر منطقه کارخانه قند . وارد مدسه راهنمایی ش رجایی شد او از همان زمان به دلیل داشتن هوش واستعداد و ادب اسلامی که داشت زبانزد تمامی استادان خود قرار گرفت بود وی دوران راهنایی را هم با موفقیت کامل به پایان رسانید و وارد دبیرستان شهید شیرازی کارخانه قند شد.

در اسفند ۱۳۶۰ برای دیدن آموزش به پادگان امام حسین (ع) سپاه اعزام و در فروردین ۱۳۶۳به کردستان اعزام شد و پس از چند ماه مبارزه با کفار و مزدوران به ورامین بازگشت با اینکه ۴ ماه سرکلاس در حاضر نبود با معدل ۱۹ موفق به اخذ مدرک دوم دبیرستان شد او معتقد بود که در کنار جهاد باید به علم خود هم افزود .

 در تابستان همان سال برای بار دوم به جبهه و این بار به جزیره مجنون اعزام شد و تا آخر تابستان در جبهه به سر می برد .

در خانه اخلاق خاصی نسبت به دیگران داشت هرگز از غذا و لباس و پوشاک ایراد نمی گرفت . به کمترین حد قانع بود . صوت قرانش بعد از نماز صبح فضای خاصی به خانه می بخشید . زبانم از وصفش ناتوان خلوصش ایمانش را نمی توان وصف کرد .

آخرین بار در تاریخ ۲۶/۱۲/۶۴ به جبهه اعزام شده بود هم گفت که امام گفته جوانان باید به جبهه ها بروند و صادق و صادقها به این ندا لبیک گفتند و رفتند در تاریخ ۲۸/۱/۶۵ به مرخصی آمد و در یک هفته که در مرخصی بود ما شاهد مناجات های شبانه او بودیم که چه صادقانه با معبود خود راز و نیاز می کند . وقتی به منطقه برگشت در ۱۳/۲/۶۵ پیروزمندانه و با یورش به بعثی های کافر در فکه به شهادت رسید .

نقل شده توسط خانواده محترم شهید

———————————————–

تهیه شده توسط بسیجیان پایگاه شهید محراب مدنی و نمازگزاران مسجد مهدیه کارخانه قند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.