خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید علیرضا حسن

وصیت نامه شهید علیرضا حسن

بسم رب الشهداء

به راستی که خداوند جانها و مالهای مومنین را ازآنها خریده است بااینکه به ایشان بهشت را عطا کند زیرا این افراد در راه خدا کارزار می کنند  پس می کشتند وکشته می شوند.

 به خانواده عزیزم سلام عرض می کنم و امیدوارم سلام آخرمان را بپذیرند اینک که در بین شما نیستم می دانم که چه احساسی دارید و امیدواریم که احساس شما از روی صداقت و برای خدا باشد پدر و مادرم من را در امامزاده حسین رضا دفن کنید در قطعه شهدا.

پدر و مادرم ذره ای غم و اندوه به خود راه ندهید زیرا آن کس که به من جان داد و حیات بخشید اینک جانم را خریده است ومن جانم رافروختم و باز برمی گردم به سوی او ( انا لله و انا الیه راجعون ) . خانواده عزیزم بدانید که من بی هدف راه امام عزیز و شهیدان را دنبال نکردم و مرا کسی مجبور به رفتن این راه نکرد همان طور که خودتان می دانید من بدون اجازه شما به جبهه رفتم و از شما خداحافظی هم نکردم و بدانید که شما من را از دست نداده اید  بلکه من را هدیه کرده اید  . می دانم که آخرین کلامهای من برای شما پدرو مادرم دردناک است و گریه را سر می دهی ،مادری و باید گریه کنی ،  چون همین گریه های مادران شهیدان است که سیلی از اشک را روان می سازد و کاخهای ظلم وستم را از ریشه می کند و در گورستان تاریخ دفن می کند.

از شما خانواده عزیزم می خواهم که مقداری کتاب مذهبی در منزل دارم که آنها را به مسجد مهدیه کارخانه قند هدیه دهید و همین طور مقداری پول در بانک دارم که از پدر بزرگم خواستارم که آنها را به حساب دفتر امام واریز  کنید و در آخر از خانواده عزیزم می خواهم که راه امام رادنبال کنند ، دیگر وقت شما پدر و مادرعزیزم را نمی گیرم .

 علیرضا حسن

———————————————–

تهیه شده توسط بسیجیان پایگاه شهید محراب مدنی و نمازگزاران مسجد مهدیه کارخانه قند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.