خانه » اخبار و رویدادها » خدمت در سنگر نیروی انتظامی خدمتی بزرگ است

خدمت در سنگر نیروی انتظامی خدمتی بزرگ است

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران در مراسم تجلیل از خانواده کارکنان انتظامی، خدمت در سنگر نیروی انتظامی را خدمتی بس بزرگ دانست.

به گزارش ورامین سیتی به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، مراسم تجلیل از خانواده کارکنان انتظامی ویژه شرق تهران با حضور سیروس فتحی فرمانده انتظامی استان، هیئت رئیسه و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان ورامین به منظور تجلیل از شأن و منزلت کارکنان در ورامین برگزار شد.

محمد فتحی در ابتدا با عرض خیرمقدم به مدعوین و مسئولان، خدمت در سنگر نیروی انتظامی را خدمتی بس بزرگ دانست و اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ما توان خدمت را اعطا کرده است و تلاش در جهت تأمین نظم و امنیت عمومی را در کنار هم سنگران خود بر خود وظیفه می‌دانیم.

حجت‌الاسلام محسن زاده، امام جمعه شهر خیرآباد ورامین در سخنانی امنیت و آسایش مردم را ثمره کوشش و تلاش شبانه روزی پلیس عنوان کرد و افزود: فداکاری مأموران انتظامی در خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء امنیت پایدار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به خلوص نیت و خدمت صادقانه پلیس گفت: شما که اخلاص دارید در محضر خداوند متعال مقرب هستید.

گفتنی است، در ادامه این مراسم که با برنامه‌های متنوعی همراه بود، از خانواده معظم شهداء، جانبازان، بازنشستگان و کارکنان ساعی تقدیر شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.