خانه » اخبار و رویدادها » ورزش نشاط و سلامتی جوانان را تضمین می‌کند

ورزش نشاط و سلامتی جوانان را تضمین می‌کند

امام جمعه ورامین گفت: باید با برنامه‌ریزی مدون و اصولی و با هدایت جوانان به سمت ورزش سلامتی و نشاط آنان را تضمین کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس محسن حسینی پس از تصدی مسئولیت ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با حضور در بیت آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی با نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار خواستار سفارشات و توصیه‌های لازم از سوی آیت‌الله محمودی در ارتباط با ورزش ورامین شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین نیز ضمن توصیه‌های لازم اظهار داشت: با رعایت قوانین جاری باید ورزش را به سمت و سوی بهتر شدن سوق داد؛ چراکه جوانان و مردم ورامین شایسته بهترین‌ها هستند.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی دربرگیری جوانان به ورزش را مهم‌ترین هدف اداره ورزش و جوانان دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی مدون و اصولی و با هدایت جوانان به سمت ورزش سلامتی و نشاط آنان را تضمین کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم رئیس جدید با بهره‌گیری از تجربیات خود بتواند به اهداف جامعه ورزش جامه عمل پوشانده و خواسته‌های مردم در عرصه ورزش و جوانان را به تحقق نزدیک کند.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان ورامین با ابراز خرسندی از حضور در شهر شهیدان ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: امیدوارم با بهره‌گیری از رهنمودهای عالمانه آیت‌الله محمودی بتوانیم آنچه که در خور شان مردم منطقه ورامین است را به منصه ظهور برسانیم.

حسینی گفت: از تمام توان و تجربه خود استفاده خواهم کرد تا ورزش این منطقه و جوانان آن را به سوی قهرمان پروری هدایت کنم.

رئیس اسبق اداره‌های ورزش جنوب‌غرب تهران و شهرری افزود: با توجه به شناختی که از ورامین دارم و با وجود پتانسیل‌های موجود، این امیدواری است که بتوان نام شهر شهیدان ۱۵ خرداد را در کشور پرآوازه کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.