خانه » اخبار و رویدادها » رسالت ما حفظ و صیانت از ارزش های اخلاقی شهدا

رسالت ما حفظ و صیانت از ارزش های اخلاقی شهدا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین شهید و راه شهادت را حقیقت شگفت‌آوری دانست و گفت: رسالت امروز ما صیانت ار ارزش های شهداست.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس محمد مومنی‌فر شهید وراه شهادت را حقیقت شگفت‌آوری دانست و گفت: امروز رسالت اصلی ما رهروان بسیج حفظ و صیانت از ارزش‌های اخلاقی شهدا و قدم گذاشتن در مسیر آنهاست به همین منظور بخش قابل توجهی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به اجرا درآمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین حرکت مذبوحانه دشمنان نسبت به ساخت و نمایش فیلم موهن و جسارت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر (ص) را محکوم کرد و اظهار داشت: ساخت این فیلم بغض و کینه دشمنان را از دینداری مسلمانان به تصویر می‌کشد.

وی در ادامه نقش هنرمندان را در عرصه‌های اجتماعی بسیار تاثیرگزار دانست و گفت: هر یک از هنرمندان ایران افسران ارشد عرصه جنگ تبلیغاتی و نرم‌افزاری با دشمنان هستند و امروز که دیار اسلامی در مقابله و مواجه با جنگ نرم دشمنان قرار گرفته است، حضور هنرمندان و پاسخ صریح و کاربردی آنها در قالب اثر هنری می‌تواند پاسخی مناسب برای جسارت دشمنان باشد.

مومنی‌فر در پایان تصریح کرد: برپایی سلسله نشست‌های سیاسی، تجلیل از بسیجیان نخبه، دیدار با ائمه جمعه، شرکت منسجم در نماز جمعه، برگزاری مراسم یادواره شهدا و غبارروبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، گردهمایی حلقه‌های صالحین، برپایی ایستگاه‌های صلواتی شرکت در رزمایش کوی و برزن و دیدار با خانواده معظم شهدا در فهرست برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس برگزار شده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.