خانه » اخبار و رویدادها » محمودی : نور اسلام در سراسر جهان با اهانت به مقدسات خاموش نمی‌شود

محمودی : نور اسلام در سراسر جهان با اهانت به مقدسات خاموش نمی‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: با این حرکات جاهلانه نمی‌توان نور اسلام و چهره پر از رافت پیامبر اکرم (ص) را خاموش کرد، این اقدامات فقط سبب منفورتر شدن چهره خبیث دشمنان می شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی اظهار داشت: مستکبران جهان و غلامان حلقه به گوش صهیونیسم بین‌الملل بدانند کاسه صبر مسلمانان در حال لبریز شدن است و آتش خشم آنها به سبب اهانت اخیر به پیامبر اکرم (ص) فروکش نخواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: توهین نشان از ضعف و درماندگی دارد، زمانی که امریکا، اسرائیل، استعمار پیر انگلیس و دیگران مستکبران جهان در برابر موج فزاینده بیداری اسلامی و قدرت روز افزون انقلاب شکوهمند اسلامی احساس عجز و ضعف می‌کنند دست به اقدامات توهین‌آمیز می‌زنند، اما لازم است بدانند این اقدامات جاهلانه تنها سبب خروش بیش از پیش مسلمین و آگاهی آنان می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: با این حرکات جاهلانه نمی‌توان نور پر از شکوه اسلام و چهره پر از رافت و مهربانی پیامبر اکرم (ص) را خاموش کرد، این اقدامات فقط و فقط سبب منفورتر شدن چهره خبیث دشمنان رسول اکرم (ص) می‌شود.

وی ادامه داد: مردم مومن و خداجوی شهرستان‌های استان تهران در ادامه اعتراضات جهان اسلام به این اهانت‌ها از امروز و نیز سراسر هفته آینده اعتراضات خود به این اقدامات سخیف را بیان می‌دارند، فریاد خشم مردم این شهرستان‌ها نسبت به دنیای کفر و شرک و نفاق و ابراز ارادت به ساحت پیامبر اکرم (ص) سراسر هفته آینده در استان تهران طنین‌انداز خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.