خانه » اخبار و رویدادها » تحصن طلاب ورامین در اعتراض به فیلم ضد اسلامی

تحصن طلاب ورامین در اعتراض به فیلم ضد اسلامی

 

طلاب و استادان حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین روز چهارشنبه در اعتراض به فیلم موهن ضد اسلامی که در آن به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اهانت شده بود، تحصن کردند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا تحصن کنندگان انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل ساخت فیلم موهن ضد اسلامی اعلام داشتند.

روحانیون و طلاب با شعارهای’مرگ برآمریکا’، ‘مرگ بر اسرائیل’، ‘مرگ بر انگلیس’ و ‘مرگ بر منافق’ نفرت خود را از دشمنان اسلام اعلام داشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در این تحصن گفت: توهین استکبار جهانی به ساحت پیامبر مکرم اسلام ریشه در ترس آنان از قدرت اسلام دارد و آنان سعی دارند تا با این عمل وقیحانه به اسلام و مسلمانان ضربه وارد کنند.

حجت الاسلام  ‘سیدمحسن محمودی’ افزود: جسارت به ساحت پیامبر(ص) بر کام بشریت بسیار تلخ آمد و حدود دو هفته است در سراسر دنیا مسلمین جهان به خروش آمده اند.

وی افزود: امروز دشمنان در برابر عظمت پیامبر(ص)، قرآن و انقلاب اسلامی اقدامات نابخردانه ای انجام می‌دهند که جز دیوانگی نمی‌توان نام دیگری برآن گذاشت.

محمودی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با اهانت به ساحت مبارک پیامبر(ص) به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند اما اتحاد و همدلی مسلمین ثابت کرد که این بار نیز دشمنان با شکست مواجه خواهند داشت.

وی افزود: تمام دنیا به جوش و خروش آمد اما در مدینه و کنار حرم پیامبر(ص) هیچ اعتراضی نشد گویا در مدینه مردم از این اهانت بی خبر هستند؛ آل سعود در جریان این جسارت نشان داد غلام حلقه به گوش صهیونیسم است.

محمودی تأکید کرد: اتحاد و همدلی مسلمانان جهان رمز اصلی مقابله با استکبار جهانی است و توطئه دشمنان اسلام در توهین به مقدسات مسلمانان این بار نیز با شکست مواجه خواهد شد.

به دنبال پخش فیلم موهن ضداسلامی توسط فیلمساز آمریکایی – صهیونیستی، مسلمانان جهان طی چند هفته گذشته خشم خود را اعلام کرده اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.