خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین:توجه به صادرات غیرنفتی زمینه تحقق شعار حمایت از تولید ملی است

فرماندار ورامین:توجه به صادرات غیرنفتی زمینه تحقق شعار حمایت از تولید ملی است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا فرماندار شهرستان ورامین در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان تهران که روز دوشنبه در شهرستان ورامین برگزار شد،گفت: توجه به صادرات غیرنفتی می تواند زمینه تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را فراهم کند.

 در این جلسه که با حضور معاون برنامه ریزی استانداری تهران، مدیرکل جهاد کشاورزی استان و دیگر مسئولان استانی و محلی در فرمانداری ورامین برگزار شد، راه های افزایش صادرات غیرنفتی در زمینه محصولات کشاورزی از شهرستان های استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ˈ محسن منصوری ˈ فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه افزود : ورامین با دارا بودن بیش از ۸۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی مستعد و کشت انواع محصولات گیاهی، زمینه مناسبی برای صادرات محصولات تولیدی خود را دارد که در این زمینه ایجاد پایانه صادرات می تواند این امر را محقق کند.
وی گفت: یکی از برنامه های ورامین که به عنوان یکی از مصوبات دور دوم سفر هیأت دولت به شهرستان ورامین نیز محسوب می شود، ایجاد پایانه گل و گیاه است که این امر می تواند ضمن رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه، رشد و توسعه کشاورزی شهرستان را نیز محقق کند.
منصوری اظهار داشت: در این زمینه سعی شده با جذب سرمایه گذاران و حمایت از این بخش، زیرساخت های لازم برای استقرار پایانه صادرات گل و گیاه و محصولات کشاورزی در شهرستان ورامین فراهم و از اجرای این طرح، شهرستان ورامین و استان تهران منتفع شوند.
وی افزود: حمایت از سرمایه گذاران می تواند زمینه را برای حضور هرچه بیشتر صاحبان منابع مالی و صنایع به منطقه فراهم کرده و این امر می تواند سرعت رشد اقتصاد شهرستان را افزایش بخشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.