خانه » اخبار و رویدادها » دومین جلسه مجمع عمومی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین برگزار شد

دومین جلسه مجمع عمومی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین برگزار شد

دومین نشست مجمع عمومی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین به همراه پنجمین جلسه آموزشی این مدیران در فرمانداری ورامین برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین: فرمانداری ورامین میزبان مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان بود.

در این جلسه که طبق اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان هر شش ماه یکبار برگزار می شود مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان پیرامون چگونگی اطلاع رسانی دقیق خدمات دولت به مردم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید محمد زاهدی مدیر روابط عمومی فرمانداری ورامین در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت و هفته دفاع مقدس گفت: یکی از وظایف مدیران روابط عمومی ادارات تذکر به ایام الله است.که باید با ابزارهای مختلفی که در اختیار دارند این امر مهم را انجام دهند.

وی افزود: گاهی جشن و شادمانی میلاد ائمه اطهار (علیهم السلام) است و گاهی ایام ایام عزاداری است باید با استفاده از ظرایف هنری این ایام را گرامی داشت اما برخی حوادث و رویدادهایی را هم باید با همین تبلیغات پوشش داد. گاهی جریانی در سطح کشور و یا در سطح دنیا اتفاق می افتد که باید به آن پرداخت. هنگامی که گروهی معاند به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله وسلم) اهانت می کنند باید عکس العمل نشان داد و هر کس با هر توانی که دارد باید این عمل و این حرکت هدفمند را محکوم نماید.

مدیر روابط عمومی فرمانداری در خصوص جمع آوری عملکرد ادارات شهرستان اظهار داشت: روند جمع آوری و جمع بندی عملکرد ادارات شهرستان با همکاری مدیران محترم روابط عمومی ادارات در حال انجام است که باید مدیران روابط عمومی همت ویژه ای را برای تنظیم و ارسال این گزارش ها صورت دهند تا روند تنظیم گزارش عملکرد به خوبی انجام شود.

در این جلسه علاوه بر بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی جمع آوری و جمع بندی گزارش عملکرد ادارات شهرستان پیرامون مسائل و موضوعات داخلی شورا نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

پس از این نشست پنجمین جلسه آموزشی مدیران روابط عمومی ادارت شهرستان با موضوع خبر و خبرنویسی و با تدریس عبدالملکی وارد دستور کار قرار گرفت.

یک نظر

  1. http://varamin42.persianblog.ir/
    افتتاحیه نمایشی یا بازی با افکار عمومی/ شهردار و شورای شهر ورامین پاسخگو باشند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.