خانه » اخبار و رویدادها » برنامه های هفته دفاع مقدس ورامین اعلام شد

برنامه های هفته دفاع مقدس ورامین اعلام شد

صبح امروز جلسه ستاد هماهنگی دفاع مقدس بخش مرکزی شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر صبح امروز جلسه ستاد هماهنگی دفاع مقدس بخش مرکزی شهرستان ورامین با حضور برخی از مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان و دهیاران بخش مرکزی در محل بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار شد.

سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی ورامین در این جلسه ضمن اعلام برنامه های شاخص بخش مرکزی در این ایام گفت:در هفته دفاع مقدس یادواره های زیادی برگزار می شود که بسیاری از آنها خودجوش هستند و تقاضای من از اعضا ستاد آن است که در حد توان به این یادواره کمک،چه مادی و چه معنوی نمایند اما ما یک یادواره باشکوه به عنوان شاخص به عنوان یادواره شهدای روستاهای حسین آباد و سعد آباد املاک در روستای حسین آباد برگزار می کنیم.

وی طراحی ،چاپ و نصب پوستر ایثارگران بخش مرکزی و ساخت مستند تمام شهدایی که خانواده های آنها در بخش مرکزی هستند را از دیگر برنامه های مهم این ستاد خواند.

این مسئول سپس برگزاری مانور تخریب و یادواره شهدای تخریب سراسر کشور در بخش قرچک شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت:یک بخش اعظم از این برنامه کشوری که اجرای مانور آن می باشد در قسمت اقبالیه بخش مرکزی اجرا می شود که این امر می طلبد ما به طور جدی تر پای کار باشیم و در بحث انتقال افرادی که می خواهند برای مشاهده این مانور بروند و نیز اجرای آن کمک نماییم.

رییس ستاد هماهنگی دفاع مقدس بخش مرکزی شهرستان ورامین اظهار داشت:بازدید از خانواده های معظم شهدا در طول هفته دفاع مقدس،اجرای تبلیغات مناسب در سطح شهر و روستاها،اجرای تئاتر خیابانی اداره ارشاد و همکاری با آنها و انجام برنامه خاطره گویی توسط راویان دفاع مقدس در سطح مدارس توسط بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس از دیگر برنامه های پیش بینی شده این هفته می باشد.

پیگیری ساخت پارک موزه دفاع مقدس توسط شهرداری و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و نیز برنامه ریزی در خصوص افتتاح گلزار شهدای گمنام را از دیگر موارد مطرح شده در جلسه مذکور بود و در انتها تمام شرکت کنندگان در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص دفاع مقدس پرداختند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.